rihno Var ikke noe å frykte de visst… 🤷🏼‍♂️

Helt enig. Hvis ikke vi slutter å rote og begynner å spille vesentlig bedre så vil noen ta oss igjen; enten de nå heter Manu, Brighton, Newcastle, Chelsea eller West Ham.

Jepp. Jeg er fortsatt overbevist om at vi ender opp som nr. 4 hvis vi tar "normalt" med poeng fremover, men nå har vi ca. 2 mnder med dårlige prestasjoner. Og april er rimelig grusom med tanke på kampprogram.

Er ikke slik at vi må ha 12 poeng i mars, spesielt ikke hvis vi slår Villa, men mindre enn 7 fra de fire kampene så vil vi få store problemer med topp 4 litt "plutselig".

Det sagt - vi kan slå alle - så hvis prestasjonene kommer seg så vil vi ta mye poeng.

Tror fortsatt United kommer over Villa.

Så har vi selvsagt muligheten til å komme før begge om vi har litt flyt med skader i innspurten. Fortjener det nå.

Vi har vel et av de vanskeligere programmene fremover.

Det har jo faktisk gått så langt nå at ingen skjønner noe av dømmingen lenger og lagene må ansette egne eksperter på å tolke hva som foregår 🤣

Denne føyer seg vel inn i rekken av god kommentering fra VG live, i kampen mellom United og Fulham.

"Wilson! Nei, det er ikke Tom Hanks som roper på volleyballen sin, men Fulham som er nær scoring. Mannen med den gode venstrefoten driver fremover og lader".

Liker hvordan Maguire ikke fikk rødt. Godt vi har VAR til å sjekke slike.

Fuck VAR som ikke viser ut Maguire. Det er altså null likhet på slike taklinger. Totalt bingo som alt annet med VAR. Patetisk makkverk.

Go Fulham

Ja, Romero hadde aldri sluppet unna med gult på den der. Så endte Maguire med å score og. Bra Fulham fikk seieren til slutt. Fortjent!

Må jo bare lære oss til at det er annen dømming når det er lag som spiller i rødt det er snakk om ❤️

Jeg er ikke så kritisk til dømmingen som en del her inne generelt, og jeg mener Romero sitt røde var helt greit slik dømming nå vanligvis er, men da kan man virkelig ikke klare å gi gult på den. Ingen tvil om at den er styggere enn Romero sin. Kommer med mye mer vekt over foten.

Igjen. Gir man gult «live» så er det på mange måter greit nok. En dommer som er ute på banen og må ta raske beslutninger kan ikke huske alle taklingene fra før i sesongen, men når man dasser med VAR så burde man raskt se at den er knallrød.

Enda godt Fulham vant, men Utd skulle vært uten Maguire i tre kamper.

Kan jo nesten begynne å lure om de dommerne har alternative inntektsstrømmer.

Tap for Pinocchio mot LFC i Ligacupen da...han får det ikke til mot et skadeskutt og kvalmt LFC lag heller.

Uansett pest eller kolera disse lagene

Eddie det er slitsomt å se på kamper og håpe at begge lag taper, må innrømme at jeg håpte mest det var lfc som ble taperne.