Det har jo faktisk gĂ„tt sĂ„ langt nĂ„ at ingen skjĂžnner noe av dĂžmmingen lenger og lagene mĂ„ ansette egne eksperter pĂ„ Ă„ tolke hva som foregĂ„r đŸ€Ł

Denne fĂžyer seg vel inn i rekken av god kommentering fra VG live, i kampen mellom United og Fulham.

"Wilson! Nei, det er ikke Tom Hanks som roper pÄ volleyballen sin, men Fulham som er nÊr scoring. Mannen med den gode venstrefoten driver fremover og lader".

Liker hvordan Maguire ikke fikk rĂždt. Godt vi har VAR til Ă„ sjekke slike.

Fuck VAR som ikke viser ut Maguire. Det er altsÄ null likhet pÄ slike taklinger. Totalt bingo som alt annet med VAR. Patetisk makkverk.

Go Fulham

Ja, Romero hadde aldri sluppet unna med gult pÄ den der. SÄ endte Maguire med Ä score og. Bra Fulham fikk seieren til slutt. Fortjent!

MĂ„ jo bare lĂŠre oss til at det er annen dĂžmming nĂ„r det er lag som spiller i rĂždt det er snakk om ❀

Jeg er ikke sÄ kritisk til dÞmmingen som en del her inne generelt, og jeg mener Romero sitt rÞde var helt greit slik dÞmming nÄ vanligvis er, men da kan man virkelig ikke klare Ä gi gult pÄ den. Ingen tvil om at den er styggere enn Romero sin. Kommer med mye mer vekt over foten.

Igjen. Gir man gult «live» sÄ er det pÄ mange mÄter greit nok. En dommer som er ute pÄ banen og mÄ ta raske beslutninger kan ikke huske alle taklingene fra fÞr i sesongen, men nÄr man dasser med VAR sÄ burde man raskt se at den er knallrÞd.

Enda godt Fulham vant, men Utd skulle vĂŠrt uten Maguire i tre kamper.

Kan jo nesten begynne Ă„ lure om de dommerne har alternative inntektsstrĂžmmer.

Tap for Pinocchio mot LFC i Ligacupen da...han fÄr det ikke til mot et skadeskutt og kvalmt LFC lag heller.

Uansett pest eller kolera disse lagene

Eddie det er slitsomt Ä se pÄ kamper og hÄpe at begge lag taper, mÄ innrÞmme at jeg hÄpte mest det var lfc som ble taperne.

Blir Pochettino sittende? De er vel egentlig bare en spiss unna Ä ha noe pÄ gang. FÄr de inn Toney eller Kane blir de farlige.

Kungreke

Ja. Da blir det skummelt for West Ham og Wolverhampton.

SÄ kampen i gÄr, og det Chelsealaget er ikke dÄrlig drilla i det hele tatt. Men gud hjelpe meg sÄ mange innefektive spillere de har. Og da snakker jeg ikke bare foran mÄl, men relasjonelt etc.

Sammenlikn med det ensemblet Poch hadde hos oss da det svingte. Alli, Kane, Eriksen, Son. Alle sylskarpe spillere pÄ site tredjedel. Lamela var ikke gÊren han heller. Se pÄ hva han har nÄ i folk som Madueke, Mudryk og Jackson. Greit at man har uslepne diamanter osv, men fÄr vÊre grenser. Sleng pÄ Nkunku og Sterling ogsÄ. SÄ mye dÄrlige valg i og rundt boksen.

For meg er det rart at ikke sluttprodukt er en stÞrre indikator nÄr en klubb ser etter spillere. Ja, det kan utvikles og, men ikke hos 5-6 stk pÄ en gang.

Schism 6 hjemlige cupfinaler pÄ 5 Är mÄ vel vÊre rekord i seg selv?

5 dager senere

Pool 9 minutter pÄ overtid selvsagt.