Scum leder 3-0 borte mot Sheffield United etter 15 min... Bad bad
Premier League - de andre laga
Ser de også har 80 i possession. City noe av det samme mot United.
- Redigert
Ok, slik står det til:
Arseanals
Chelsea Ville hatt en
til, men fordi jeg fortsatt liker Poch, bare
Liverpool pga hvordan Klopp har blitt og fansen.
Manure Men
hvordan det går om dagen. Derfor også bare
fordi de er der de er.
Chitty Hater de minst av topplagene. Må bare bli litt imponert. Har drøti i hvem som eier.
Spillere lar jeg få slippe i denne omgang.
Fortsetning med spillere kommer. Tar gjerne mot tips
Men de er på rett vei.
Det har heldigvis blitt rotasjon på topp 4-plassene de siste 10 årene.
Nydelig bilde også!
Det mest overraskende der er hvor firkantet ten Hag egentlig virker. Da ikke nødvendigvis på en dårlig måte - Ange er også firkantet. Men i motsetning til Ange (selv om man kan diskutere hvor sta han egentlig er) så står han ikke på prinsippene sine. Akkurat nå er ikke United et lag som mislykkes i å spille en mer "avansert" fotball etter mitt syn - det er bare et fryktelig middels lag som ikke spiller spesielt sofistikert. Og spillere som blir brukt, og delvis hentet, passer heller ikke en mer "sofistikert" stil.
United kommer selvsagt til å bli gode igjen, og ting kan snu fort i fotball, men føles ikke akkurat ut som at de er veldig på rett vei. Unitedfans jeg kjenner, som er kunnskapsrike, er helt målløse av hvor dårlig det er.
Med de ressursene de har/inntektene de kan generere så er jeg enig det kun er et spørsmål om tid før de får de rette strukturene/menneskene på plass. Forhåpentligvis mye tid
Tenker de fort kan bli de nye tottenham jeg
Rosenborg har bevist at man kan «pisse bort» et enormt finansielt overtak.
Men United kan gjøre omtrent som vi har gjort, bytte ut stallen, og hvis de hadde byttet den ut og endt opp med en stall omtrent som vår nå - så kan de bruke 100m+ EUR mer per år på overganger og/eller lønn enn de vi kan. Det er absurd mye penger.
De kan kjøpe Ndombele hvert år for evig tid og allikevel ha mer penger enn oss å bruke på andre spillere.
Attpåtil har de nå en eier som har planer om å investere i infrastruktur osv.
Om United igjen kan bli det de var da mange av oss her inne vokste opp vet jeg ikke. Det er vanskelig. Men de er en av de klubbene som vil få gode perioder igjen. Så godt som umulig å unngå. Selv om de skulle miste noe mer av det finansielle overtaket de hadde over alle i England lenge.
Bygge ny stadion er ikke gratis, blir nok tynne år for United også. Selv om de skulle bare velge å pusse oop blir det kostbart for de. Hvor skal de spille? City sin stadion? Uansett redusert inntektsgrunnlag for United. Tror de skal slite ja.
Schism
Delvis enig, men skader og ikke minst forferdelig spillerlogistikk over mange år må nesten ta en del av skylda for det.
Så skal det sies (som et kontraargument) at rekrutteringen har vært like håpløs etter at ETH kom inn.
Tror iallefall at United blir et ordentlig topplag igjen den dagen de greier å sette sammen en organisasjon med kompetetente folk som trekker i samme retning. Om det blir med ETH ved roret spørs jo.
De havnet vel på 3. plass så sent som i fjor så helt håpløst er det vel ikke. Men sammenlignet med SAF så blir jo alt en enorm nedtur. Og jeg koser meg stort når de sliter i år igjen.
Hva gjelder de steinrike så er vel Chelsea det laget med rekorden hva gjelder dårlig sesong? 10. plass.
Antar de ender der omkring i år også.
Litt begrenset hvor langt ned United kan falle. Og så er det nå slik at Liverpool, Arsenal osv har vært på rundt 7-8. plass før man innen kort tid er konkurransedyktig igjen. Egentlig bare vi som er litt unike
- Redigert
Har ikke sett på kampen mellom Manu og Everton så det kan godt hende at begge straffene er krystallklare; men to Manu-straffer på under en halvtime høres i utgangspunktet vel generøst ut. Til sammenligning har vi fått en straffe hele sesongen så langt.
Følger med på tlf under bordet på restaurant. Fantastisk resultat så langt