Tap for Pinocchio mot LFC i Ligacupen da...han får det ikke til mot et skadeskutt og kvalmt LFC lag heller.
Uansett pest eller kolera disse lagene
Tap for Pinocchio mot LFC i Ligacupen da...han får det ikke til mot et skadeskutt og kvalmt LFC lag heller.
Uansett pest eller kolera disse lagene
Blir Pochettino sittende? De er vel egentlig bare en spiss unna å ha noe på gang. Får de inn Toney eller Kane blir de farlige.
Så kampen i går, og det Chelsealaget er ikke dårlig drilla i det hele tatt. Men gud hjelpe meg så mange innefektive spillere de har. Og da snakker jeg ikke bare foran mål, men relasjonelt etc.
Sammenlikn med det ensemblet Poch hadde hos oss da det svingte. Alli, Kane, Eriksen, Son. Alle sylskarpe spillere på site tredjedel. Lamela var ikke gæren han heller. Se på hva han har nå i folk som Madueke, Mudryk og Jackson. Greit at man har uslepne diamanter osv, men får være grenser. Sleng på Nkunku og Sterling også. Så mye dårlige valg i og rundt boksen.
For meg er det rart at ikke sluttprodukt er en større indikator når en klubb ser etter spillere. Ja, det kan utvikles og, men ikke hos 5-6 stk på en gang.
NÅ: Evertons poengtrekk reduseres fra ti til seks poeng
https://www.vg.no/sport/fotball/i/0QP2g2/evertons-poengtrekk-reduseres
Pool 9 minutter på overtid selvsagt.
Nunez er sabla god. Godt kjøp av LFC dessverre
Til milliarden så må han nesten levere så pass. Men han er god ja. Absolutt.
Leverer tall som Richarlison.
Greit at han skaper litt kaos, men klarer ikke helt å se at han er noe spesielt. Werner-light hva gjelder å være klinisk. Det kan kanskje bli bedre, men la oss se om han klarer tosifret et par år på rad for et av verdens beste lag først.
Fuck, hadde sikker U på Forest-Pool
Luton
Vi rundspiller en middelhavsfarer og vinner komfortabelt, mens Villa sliter stort mot et bunnlag og flakser seg til seier. Lover godt.
Tviler ikke på at vi har et høyere potensial enn Villa. Og jeg tror de vil ta middels med poeng utover. På torsdag skal de spille borte mot Ajax. Opplagt fordel for oss. Samtidig hvis vi taper skal det et lite under til for at vi skal ta de igjen.
Får satse på at vi kan bygge på andre fra i dag og i det minste klare en U på søndag. Helst seier selvsagt. Ikke slik at Villa er uslåelige.
City ser ut til å snu det mot Manu