Schism 6 hjemlige cupfinaler på 5 år må vel være rekord i seg selv?

5 dager senere

Pool 9 minutter på overtid selvsagt.

Nunez er sabla god. Godt kjøp av LFC dessverre

Til milliarden så må han nesten levere så pass. Men han er god ja. Absolutt.

Leverer tall som Richarlison.

Greit at han skaper litt kaos, men klarer ikke helt å se at han er noe spesielt. Werner-light hva gjelder å være klinisk. Det kan kanskje bli bedre, men la oss se om han klarer tosifret et par år på rad for et av verdens beste lag først.

Fuck, hadde sikker U på Forest-Pool 😡

Vi rundspiller en middelhavsfarer og vinner komfortabelt, mens Villa sliter stort mot et bunnlag og flakser seg til seier. Lover godt.

Tviler ikke på at vi har et høyere potensial enn Villa. Og jeg tror de vil ta middels med poeng utover. På torsdag skal de spille borte mot Ajax. Opplagt fordel for oss. Samtidig hvis vi taper skal det et lite under til for at vi skal ta de igjen.

Får satse på at vi kan bygge på andre fra i dag og i det minste klare en U på søndag. Helst seier selvsagt. Ikke slik at Villa er uslåelige.

City ser ut til å snu det mot Manu 👍🏻

Scum leder 3-0 borte mot Sheffield United etter 15 min... Bad bad

Ser de også har 80 i possession. City noe av det samme mot United.

Ok, slik står det til:
    Arseanals 🤮🤮🤮🤮🤮
    Chelsea 🤮🤮🤮🤮🤮 Ville hatt en 🤮 til, men fordi jeg fortsatt liker Poch, bare 🤮🤮🤮🤮🤮
    Liverpool 🤮🤮🤮🤮 pga hvordan Klopp har blitt og fansen.
    Manure 🤮🤮🤮 Men 😀 hvordan det går om dagen. Derfor også bare 🤮🤮🤮 fordi de er der de er.
    Chitty 🤮🤮 Hater de minst av topplagene. Må bare bli litt imponert. Har drøti i hvem som eier.
    Spillere lar jeg få slippe i denne omgang.
    Fortsetning med spillere kommer. Tar gjerne mot tips

Det mest overraskende der er hvor firkantet ten Hag egentlig virker. Da ikke nødvendigvis på en dårlig måte - Ange er også firkantet. Men i motsetning til Ange (selv om man kan diskutere hvor sta han egentlig er) så står han ikke på prinsippene sine. Akkurat nå er ikke United et lag som mislykkes i å spille en mer "avansert" fotball etter mitt syn - det er bare et fryktelig middels lag som ikke spiller spesielt sofistikert. Og spillere som blir brukt, og delvis hentet, passer heller ikke en mer "sofistikert" stil.

United kommer selvsagt til å bli gode igjen, og ting kan snu fort i fotball, men føles ikke akkurat ut som at de er veldig på rett vei. Unitedfans jeg kjenner, som er kunnskapsrike, er helt målløse av hvor dårlig det er.