Cuti Kontringsfotball funker (heldigvis) kun en begrenset periode. Derfor alle andre topplagene i Europa spiller en annen type fotball.
Mabbutt Dette var skuffende, men desverre ikke overraskende. Kan ikke se at vi har noen i kampform på benken som kan komme inn å snu det heller, vi startet med alle de beste, og det ser ikke ut til å være nok.
Madball Son... jeez. Hvor mange forsøk må han ha for å klare å slå et innlegg som ikke førsteforsvarer avklarer??
presley Vi har startet andre omgang mye friskere.Må bare fortsette å kjøre på. edit:Mulig bytte Moura med Gill.
Dougie Cuti Veldig lite imponerende det han har fått til den siste tida, men nå tror jeg vi skal puste litt med magen 😅
Dougie Conte burde få en eller annen pris for staheten sin. Vi har Spence - en rendyrka vingback som herja i Championship. Masse spennende offensive kvaliteter. Ikke verdt å prøve en gang han da. Kan jo ikke risikere at han svekker oss når vi har bunnsolide Doherty og Emerson.
Cuti Ginola14 Jeg gidder i alle fall ikke se på denne fotballen særlig mye lenger. Mourinho fremstår jo som Guardiola i forhold.
gazza79 Cuti Enig, jeg så på sjakk i går i stedet for å se matchen. Så første kvarteret og tenkte, nei vet du hva dette gidder jeg ikke se på. Så kan folk mene at jeg er negativ og dårlig supporter og blablabla. Tar heller tap hvor vi spiller underholdene enn seier i en kamp som er omtrent like spennende som å se maling tørke.