Ginola14 Jeg gidder i alle fall ikke se på denne fotballen særlig mye lenger. Mourinho fremstår jo som Guardiola i forhold.

Hva har skjedd med Son denne sesongen? Har spilt bra i til sammen 30 minutter.

Tenker Posh ligger og lusker som gjedda i sivet nå!

Veldig fortjent utligning.Bra av Bentacur.

Den der da. Fortjent til tusen selv om det er lett å syns synd på porttugiserne

Bruker altså over 3 minutter for å sjekke en offside hvor du så vidt kan plassere et kusehår i mellom....fy faen

Sankk om nedtur, det var helt jævlig.Utrolig bittert rett å slett.
      Vi gjør en sterk andre omgang, men vi kan takke oss selv.Gjør en dårlig første omgang.

Jaja sånn er det når man starter kampene med alle mann i forsvar. Selv mot svært svak motstand. Fort nødt å vinne i Marseille nå for å unngå 2. plassen. Må ha minst U for å i d hele tatt gå videre. Vanskelig å se for seg at vi reiser ned dit og gjør jobben.

Schism Emerson gjør mange feil, det er jeg enig i, men vel strengt å klandre han for at Kane muligens er en millimeter i offside (eller inside) 😅

Forøvrig en clear and obvious det der 😂

Tok meg selv i å juble avmålt - med god grunn, der jeg tidligere hadde hoppa rundt i stua som en galning. Det er sånne euforiske øyeblikk som gjør fotball verdt å se, men de finnes ikke lenger. Se også scenene på stadion. Ikke verdt en dritt. VAR er en sykdom som har tatt knekken på sporten.

Og jeg må ærlig talt innrømme at jeg fortsatt ikke helt skjønner hva det ble blåst på. Men det betyr ingenting - hadde tatt 100 strake VAR-avgjørelser i mot oss om det gjorde at systemet ble avskaffa.

Kan jo hende det blir bedre med Conte på tribuna i neste kanskje?