Cuti Ginola14 Jeg gidder i alle fall ikke se på denne fotballen særlig mye lenger. Mourinho fremstår jo som Guardiola i forhold.
gazza79 Cuti Enig, jeg så på sjakk i går i stedet for å se matchen. Så første kvarteret og tenkte, nei vet du hva dette gidder jeg ikke se på. Så kan folk mene at jeg er negativ og dårlig supporter og blablabla. Tar heller tap hvor vi spiller underholdene enn seier i en kamp som er omtrent like spennende som å se maling tørke.
Mabbutt Schism Emerson gjør mange feil, det er jeg enig i, men vel strengt å klandre han for at Kane muligens er en millimeter i offside (eller inside) 😅 Forøvrig en clear and obvious det der 😂
OneFootedEddie Bruker altså over 3 minutter for å sjekke en offside hvor du så vidt kan plassere et kusehår i mellom....fy faen
presley Sankk om nedtur, det var helt jævlig.Utrolig bittert rett å slett. Vi gjør en sterk andre omgang, men vi kan takke oss selv.Gjør en dårlig første omgang.
Cuti Jaja sånn er det når man starter kampene med alle mann i forsvar. Selv mot svært svak motstand. Fort nødt å vinne i Marseille nå for å unngå 2. plassen. Må ha minst U for å i d hele tatt gå videre. Vanskelig å se for seg at vi reiser ned dit og gjør jobben.
Schism Mabbutt Må innrømme at jeg først trodde det ble annullert fordi Emerson headet ballen i sin egen hånd. Kanes offside skal han slippe å ta på sin kappe 😁