Tottenham Hotspur VS Sporting CP

Turnering: Champions League
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Når: 26. oktober 2022 kl 21:00
Dommer: ?
TV: TV2 Sport 1

Forventet lagoppstilling:
LLoris
Doherty Sanchez Dier Davies Perisic
Bentancur Skipp Bissouma
Kane Son

Innbyttere: Forster, Lenglet, Emerson, Spence, Sessegnon, Gil, Tanganga, Moura
Skadet: Richarlison, Kulusevski, Romero(?), Højbjerg(?)
Suspendert: Ingen

Motspiller å se opp for: Marcus Edwards
Forventet resultat: 1-1 (Kane)

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Får virkelig håpe vi klarer å snu trenden her. Forøvrig "spennende" å se hvor ille skadene til Højbjerg og Romero er...

Endelig en «enkel» kamp. Her skal vi ta 3 poeng i 9 av 10.

Regner med vi taper denne. Virker som om laget har kommet inn i samme rytmen som på slutten av Mourinho tida.

Vanskelig å plukke lag etter siste to kamper, ikke sikkert det er så bekmørkt som det føles heller.

Går for følgende hvis ikke noen av de skadde er tilbake:

Lloris
Sanchez, Dier, Davies
Doherty, Betancur, Skipp, Perisic
Moura, Kane, Son

Synes stort sett det ikke har funka med 5 på midtbanen, bare unntaksvis. Bedre å få en mann till framme for å presse litt.

Innser at jeg vet veldig lite om våre nyere signeringer;

Kan Lenglet spille i midten bak?

Sarr, er han alternativ til Højbjerg eller Betancur, eller er han en helt annen type?

Lenglet burde etter mitt syn passe bedre sentralt. 2-0 mot Newcastle viser hvor ubrukelig han er isolert en mot en.

God tro på at vi vinner denne, men hjelpe meg for et press vi vil være under hvis det går litt skeis fra start. Takler vi presset bør vi vinne.

Football.london tror på dette laget:

Predicted Tottenham XI: Lloris; Romero, Dier, Davies; Doherty, Bentancur, Hojbjerg, Skipp, Perisic; Kane, Son

De er vel noenlunde up to speed ift skader også 🙂

Det var den potential return date 26/10 da. Og det skal vi jo tro på 😃

I dag forventer jeg å se rette holdninger, en vinnervilje.En mentalitet som sier at vi har spillere som vil vinne vikitge kamper.Se Chelsea, de lå an til ryke ut av CL, men så vant de sine tre siste kamper og de er videre.Synes ikke det har spesielt sterk stall i år, men de vinner viktige kamper når det er mye press.Det bør vi også greie.

Det som bekymrer meg er at vi allerede spillere som har fatigue (utmattelse).Dette tyder på for lite rotering i de første kampene.Når kampene kommer så tett så må man rotere allerede etter den tredje kampen.Jeg tror at både Højbjerg og Romero er på benken i dag, blir veldig overrasket om de starter.

Lloris
Sanchez-Dier-Davies
Doherty-Bentacur-Bissouma-Perisic
Kane
Moura-Son

Vil ha Kane som playmaker/hengende spiss.Etter vi solgte Eriksen så har Kane vært både playmaker og spiss, slik kan vi ikke holde på.Han er den eneste som kan være playmaker hos oss.Håper at Conte skaffer oss en kreativ spiller i Januar vinduet.
Moura fra start kan gå, men han holder nok ikke hele kampen.Høret at Bissouma egenltig er en boks til boks spiller, slik han var i Brighton, la han får den rollen i dag.

Bra lag i mine øyne. Tipper Højbjerg og Romero har blitt spart til denne. Dere hørte det er først

Heldige som ikke ligger under så langt. Hva er det som skjer?

Måtte nesten komme. Vi er altså så dårlige.

Vi sliter med å skape sjanser.Presset vårt er til tider dårlig, ikke alle er med.
Synes Sporting får mye rom når de går fremover.

Ser ut som vi spiller treningskamp tidlig i juli. Helt sjokkerende dårlig mot meget svak motstand på dette nivået.

Begynner å gå opp for meg at tanken om at det er et uforløst potensial i laget bare er ønsketenkning.
Så riktignok ikke de første 15, men gudbedre så tafatt det jeg har sett.
Hva skjer!?

Taper vi denne er vel Conte fort ferdig? En ting er å spille dørgende kjedelig fotball og vinne kamper. Er noe helt annet å spille dørgende kjedelig fotball og tape.

Altså, jeg er stor tilhenger av wing backer. Men når dem vi har er så dårlige, så bør det vel være bedre med en flat firer bak og få inn en kreativ spiller på midten, som Gil eller no.

Dette er nitrist. Sirup. Hodeløse kyllinger. Vi er helt på bærtur. Conte har mista det fullstendig..