Forøvrig har jeg nå etter å ha sett laget live for første gang siden før Korona skjønt litt mer av vårt forsvarsspill. Vi er rett og slett dårlige når vi skal presse høyt. For mange dumme spillere som ikke klarer å låse av slik at vi enkelt blir overspilt. Skjedde flere ganger i første mot Leicester og fra tribunen vises det utrolig godt hvordan Leicester enkelt har spillere som kan frigi dem fra presset. Vi er helt tragisk dårlig der. Som gjør at Conte må spille lavt isteden. Kan Conte så fikse dette? Vanskelig å si. Højbjerg og Dier var de eneste jeg så som prøvde å organisere folk i presset. Lenglet og Bentancur er opplagt smarte nok. Men som lag er vi virkelig ikke gode i den delen.
For meg ble det ganske tydelig at vi ikke kan spille 3-4-3 dessverre. Også ganske tydelig at Bissouma har noe fysisk Højbjerg og Bentancur ikke har. Samtidig som spesielt Højbjerg fint kan spille som nr. 8 og være mye mer skapende enn mange her tror. Hadde et par sjokkerende gode dragninger og før 6-2 gjør han et par veldig bra ting. Bentancur er heller ikke helt natta og jeg tror han er enda bedre i presspillet defensivt som 8’er.
Det åpner også for at folk som er mer angrepsspillere spiller på backene istedenfor folk som Emerson og Sessegnon (som på ingen måte er skapende selv om han skåret mye ett år i Championship).