Flere ting som skurrer i dag, men for min del er det først og fremst at man tar ut Royal som er håpløst. Ta ut en vingback som spillet sitt livs kamp sist han var på banen blir helt absurd. Spesielt når Romero er ut med karantene og Lloris er skadet. Tre defensive endringer, der en av de er en spiller som åpenbart var i flytsonen.
At Son starter i dag er for meg merkelig også. Vi har flere aktuelle alternativer som kunne startet denne for å avlaste Son, og i tillegg få noe reell konkurranse om plassen.
Byttene kommer for sent, når de først gjøres. Laget skrek etter endring inn mot pause (om ikke før).
Jeg er usikker på hva man bør gjøre vedrørende sjefsplassen, men jeg nærmer meg å være enig i at Conte må byttes ut. Om det er en god løsning å gjøre det nå er jo vanskelig å vite. Om Pochettino kommer inn derimot, tror jeg neppe det vil bli noe verre enn hva vi har i dag.
Personlig har jeg ikke noe imot Conte, men han må enten endre sin tilnærming eller forlate skuta. Tror neppe han endrer noe voldsomt, så da er isåfall saken klar.