Kanskje det var grunnen til at det ikke var så mye hopp og sprett på sidelinja? Kan jo ikke vært spillet vårt🤪
Neida, dette går fort over og så er han straks tilbake👊

Tar heller en 100% Stellini enn en syk Conte. Stellini har gjort en god figur synes jeg.

Stellini om Conte etter operasjon, poitivt!

"He called me back immediately after recovering from surgery and started to think about the next match. He said, ‘come on Cristian, we have to talk about the match, how was training?’ so then I feel that Antonio is really better!”

6 dager senere

Selvsagt ikke umulig at Conte kan snu dette, men tvilen blir bare større og større.

Nå har faktisk Conte fått en benk, men han bruker den ikke.

Han fortsetter å spille Son uansett. Dier har ingen utfordrer uansett hvor dårlig han spiller. Tanganga som var vår minst dårlige stopper i denne kampen (Leicester) er den som blir tatt av.

Jeg tror ikke Pochettino vil gjenskap det han skapte første gang, men har vi noe særlig å tape på å prøve nå? Jeg kan selvsagt ta feil og at han klarer det.

Kan ikke bli verre enn dette. Har sagt det lenge. Conte må bort.

Schism
      Meste tyder på at han er ferdig etter sesongen uansett. Skal man tro alt som skrives om at han vil nærmere familien i Italia. Og etter det året han har hatt kan man jo ikke annet enn å tenke at det er en dønn ærlig sak.

Men da håper jeg virkelig man kan sette seg ned så fort som mulig og bli enige om en løsning. For det her blir jo bare surr.

Cuti kan være du har rett. Men lite sannsynlig at vi får noen inn nå som hever oss så tenker at han kan sitte ut sesongen og sånsi at det er greit

• Cuti svarte på dette.

Bortsett fra noen dødballmål og en Kane som er alt for god for oss, så er dette helt nakent.

Madball Poch? Tuchel? Zidane? Löw? Mange kandidater. Det meste er bedre enn sånn det er nå.

Cuti
          Gode navn men ser ikke at de vil komme inn å gjøre oss bedre på kort sikt. Så derfor synes jeg det er mer fornuftig med en styrt avvikling mot sommeren

• Cuti svarte på dette.

Madball Ærlig sak det. Jeg tror i all fall at vi er inne i en skikkelig blindvei. Og da er ofte noe bedre enn ingenting.

Få inn noen som kan planlegge sommeren. I stedet for å fade ut med Conte og stå helt på bar bakke når vinduet åpner.

Henter Löw håper jeg Saudi-Arabia kjøper oss. Like greit å slippe hele greia.

Ville vært merkelig å hente noen annen enn Pochettino.

Gammel diskusjon. Men den kommer jo igjen og igjen så lenge Conteball regjerer.

Jeg synes Poch fortjener en sjanse til. Hvis ikke så håper jeg på Tuchel. Må ha inn noen som ønsker å dominere.

Om vi skal hente noen så må det være Will Still, hadde vært konge.

Den neste Klopp osv finnes nok et sted. Men vet ikke hvem det er. ten Hag og Potter virket som opplagte folk å prøve seg på, men det er for sent nå. Ser ikke hvem som er opplagte nå (uten at jeg kjenner til alle slags trenere rundt omkring)?

Pochettino er visstnok fortsatt i omtrent daglig kontakt med Levy. Han er gratis og vil mulig gi oss en umiddelbar boost og positivitet. Han har også mer erfaring enn da han var her sist. Jeg tror som sagt ikke at det går, men man nærmer seg veldig et punkt man uansett bare kan prøve. Selv jeg mener det. Og mange mener jo fortsatt at han er en strålende manager (får håpe de tar rett og jeg feil hvis han skulle komme).

Fatter ikke den taktiske disposisjonen. Vi får ikke til en dritt i angrep. Har Richarlison, Danjuma (og Lucas) på benken. Det byttes jo altfor seint.

Cuti
              Med det så mener jeg at sonderingen av ny manager bør være fra nå og og at vi har noe på plass før sommeren og vinduet åpner sånn at ny manager kan starte å bygge troppen.