Vil si at Conte sier klart at Son ikke kommer til å starte alt. Og kommentaren gjelder vel ikke bare Son, men alle.

Stadig Deki som utelates når Richarlison får spille, men kanskje riktige kamper å få Son på bena igjen i.

Skulle helst sett vi kjørte med samme trio som skaffet oss CL. Richy har vært ok han, men har ikke samme klassen som Kulu og spesielt Son og Kane.

Må gi fjorårets toppscorer i PL sjansen til å spille seg i form - ihvertfall så lenge vi fremdeles vinner 😅

Deki er en fantastisk ressurs å sette inn også. Endrer spillet ganske mye.

Cuti
      Ikke samme klassen som Kulu er vel litt tidlig å melde etter så få kamper? En ting er at de er ganske forskjellige typer, men Richarlison har da vist klasse stort sett hele veien?

Det sagt, synes jeg det er rart at Dejan plutselig benkes hver gang. Har på ingen måte spilt seg ut, og hadde trodd Richarlison skulle roteres mer med de andre også.

Stusser også litt over at Emerson virker å være like nailed på laget som Højbjerg, Kane, Son og Romero. Han og Richarlison virker ikke å passe spesielt bra sammen, da begge trives best med å gå inn i banen.

Richarlison har vært i England lenge nå. Liker fyren jeg altså, herlig innstilling og intensitet i spillet. Men for meg mangler han litt klasse og ekstremkvaliteter. Synes Kulu komplementerer Son og Kane på en mye bedre måte.

Lite å stresse med. Nå er det Kulusevski som spiller mindre. Senere blir det noen andre. Å ri Richarlison som ny litt ekstra nå som han spiller bra gir mening.

Må ikke rullere hver kamp. Kan også være et poeng at man prøver å gi Richarlison i et litt nytt mønster flere kamper på rad.

Kulusevski har vært til tider strålende i år og kommer nok til å fortsette med det.

Cuti Synes Kulu komplementerer Son og Kane på en mye bedre måte.

Akkurat det er jeg enig i! Og det gjelder forsåvidt Emerson på backen og.

Kulusewski er vel den spilleren i frontrekka det er vanskligst å erstatte hvis du spør meg. Det åpenbare er jo å vrake Son som har vært i særklasse dårligst denne sesongen. Men det er et luksusproblem, dersom 2 eller 3 av de 5 hvis jeg tar med Moura til en hver tid er i form er vi good as we get.

Ingen forventer at Emerson skal få ballen inn 😃

Det fine med både Deki og Richy er at de gir jernet uansett. Begge fungerer bra som impact subs og det er nok derfor en av dem benkes når den andre starter. En Son ute av form er liksom ikke det du hiver innpå når du trenger endring.

Dier takla faktisk Davies. Håper det går seg til. Bra av Emerson ja men kanskje ikke så rart ingen forventer at den kommer inn

Føles ut som en treningskamp. Veldig overrasket hvor tamme Sporting er.

Timingen er så dårlig på de tre foran hos oss. Ikke nære engang.

Edwards leker med oss. Heldige der.

Hadde gjort seg om Edwards hadde scoret...

Klassisk Conte første 45.

Vil ikke si dårlig, men ganske stusslig allikevel.