Sporting Lisboa VS Tottenham Hotspur

Turnering: Champions League
Stadion: José Alvalade Stadium
Når: 13. september 2022 kl 18:45
Dommer: ?
TV: TV 2 Sport Premium og TV2 Play

Forventet lagoppstilling:
LLoris
Emerson Romero Dier Davies Perisic
Bentancur Højbjerg
Richarlison Kane Son

Innbyttere: Forster, Lenglet, Doherty, Kulusevski, Spence, Bentancur, Sanchez, Sessegnon, Bissouma, Skipp, Gil
Skadet: Moura(?)
Suspendert: Ingen

Motspiller å se opp for: Edwards(!)
Forventet resultat: 1-3 (Kane, Kulusevski)

Hvilket lag vinner?

Denne avstemningen er avsluttet.

Rimelig opplagt at vi vil tape denne klart - ettersom våre spillere knapt vil klare å se ballen klart gjennom alle tårene.

Sporting har en knalltøff kamp på lørdag. Vi får benke alle Britiske spillere og håpe på vi kan utnytte det. Seier her så er vi nesten videre i CL.

Schism
    Forhåpentligvis er Marcus Edwards minst like deprimert 😊

Med spillefri i helgen stiger uansett forventningene til en god og grundig forberedt prestasjon i Lisboa. Bare å gønne på med det vi har.

2-0 til oss, Son på en kontring og et frispark fra Dier fra 40 meter.

SevenSisters frispark fra Dier fra 40 meter.

Hadde vært magisk, nesten så jeg vil sette noen kroner på det 😂

Kjenner ikke Sporting, men alltid komplisert mot lag i god form - spesielt på bortebane. Ref RBK, Bodø osv.

Husker sist vi spilte i Portugal. Så på portugisisk stream med vel ett kamera. Og selv da var produksjonen bedre enn det vi klarte å prestere.

Så bør det ikke være noe tvil om at vi har mer kvalitet. Og satser på at forberedelsene har gjort at vi virkelig er klare for kamp.

OsvaldoArdiles vi vinner 8/10 om vi ikke trur det er walkover og ikke møter opp til kamp, det har vi etter min mening blitt offer for mer en jeg liker.

Sikkert vanskelig å høre ettersom man fortsatt må bruke maske i Portugal 😃

Passer fint å ha på i bakgrunn på jobb nå. Får høre igjennom.

Vil si at Conte sier klart at Son ikke kommer til å starte alt. Og kommentaren gjelder vel ikke bare Son, men alle.

Stadig Deki som utelates når Richarlison får spille, men kanskje riktige kamper å få Son på bena igjen i.

Skulle helst sett vi kjørte med samme trio som skaffet oss CL. Richy har vært ok han, men har ikke samme klassen som Kulu og spesielt Son og Kane.

Må gi fjorårets toppscorer i PL sjansen til å spille seg i form - ihvertfall så lenge vi fremdeles vinner 😅

Deki er en fantastisk ressurs å sette inn også. Endrer spillet ganske mye.

Cuti
          Ikke samme klassen som Kulu er vel litt tidlig å melde etter så få kamper? En ting er at de er ganske forskjellige typer, men Richarlison har da vist klasse stort sett hele veien?

Det sagt, synes jeg det er rart at Dejan plutselig benkes hver gang. Har på ingen måte spilt seg ut, og hadde trodd Richarlison skulle roteres mer med de andre også.

Stusser også litt over at Emerson virker å være like nailed på laget som Højbjerg, Kane, Son og Romero. Han og Richarlison virker ikke å passe spesielt bra sammen, da begge trives best med å gå inn i banen.

Richarlison har vært i England lenge nå. Liker fyren jeg altså, herlig innstilling og intensitet i spillet. Men for meg mangler han litt klasse og ekstremkvaliteter. Synes Kulu komplementerer Son og Kane på en mye bedre måte.