Lite å stresse med. Nå er det Kulusevski som spiller mindre. Senere blir det noen andre. Å ri Richarlison som ny litt ekstra nå som han spiller bra gir mening.

Må ikke rullere hver kamp. Kan også være et poeng at man prøver å gi Richarlison i et litt nytt mønster flere kamper på rad.

Kulusevski har vært til tider strålende i år og kommer nok til å fortsette med det.

Cuti Synes Kulu komplementerer Son og Kane på en mye bedre måte.

Akkurat det er jeg enig i! Og det gjelder forsåvidt Emerson på backen og.

Kulusewski er vel den spilleren i frontrekka det er vanskligst å erstatte hvis du spør meg. Det åpenbare er jo å vrake Son som har vært i særklasse dårligst denne sesongen. Men det er et luksusproblem, dersom 2 eller 3 av de 5 hvis jeg tar med Moura til en hver tid er i form er vi good as we get.

Ingen forventer at Emerson skal få ballen inn 😃

Det fine med både Deki og Richy er at de gir jernet uansett. Begge fungerer bra som impact subs og det er nok derfor en av dem benkes når den andre starter. En Son ute av form er liksom ikke det du hiver innpå når du trenger endring.

Dier takla faktisk Davies. Håper det går seg til. Bra av Emerson ja men kanskje ikke så rart ingen forventer at den kommer inn

Føles ut som en treningskamp. Veldig overrasket hvor tamme Sporting er.

Timingen er så dårlig på de tre foran hos oss. Ikke nære engang.

Edwards leker med oss. Heldige der.

Hadde gjort seg om Edwards hadde scoret...

Klassisk Conte første 45.

Vil ikke si dårlig, men ganske stusslig allikevel.

Emerson vårt farligste angrepsvåpen så langt. Kunne hatt hattrick.

Emerson skal ha for at han virkelig prøver å være en Conte-spiller. Utrolig hvordan han klarer å være med i angrep alltid. Synd han fortsatt er lite farlig når det gjelder.

Mye bra her i andre. Føles ut som vi er milevis bedre enn Sporting.

Son burde vært tatt av for Kulusevski. Nå ser Son faktisk ut som en som ikke har selvtillit. Lite distinkt så blir det bare tull.

Synes ikke Perisic er spesielt god heller.

• Knut svarte på dette.

Perisic er forferdelig synes jeg. Bidrar med null og niks.

Schism Son burde vært tatt av for Kulusevski. Nå ser Son faktisk ut som en som ikke har selvtillit. Lite distinkt så blir det bare tull.

Enig.

Merkelig hvordan det er ingen foran mål når vi slår innlegg.

Og Kulusevski fortsetter som vanlig å være god. Utrolig hvordan han bare kommer inn gang etter gang og leverer.

Er jo litt traust at vi ikke gunner på her.

Conte sløser ikke med byttene denne gangen heller.

Nei. Helt merkelig. Virkelig ingen grunn til å ikke få inn litt friske ben.

Backer og sentral midtbane. Kunne fint bytta fire stk. uten at de er så dårlige, men få litt mer energi igjen.

Helt surrealistisk. Velger å bare la kampen dø ut.

Må være fryktelig å være reserve på dette laget. Får aldri spille uansett hvor tamt det er på banen.