Djiz.
CL: Sporting CP (1) - Tottenham Hotspur (2) 13/9 2022 kl. 18:45
Haha. Måtte komme
Måtte jo komme. Vi er grusomme.
Kunne jo ha sluppet inn uansett, men Conte spesial.
Greit at vi skal «suffer», men lenge siden vi mistet taket. Så selv om Kulusevski har bidratt, er det virkelig ingen grunn til å ikke ha byttet mer.
Og ja. Man kan jo lure på hva de på benken begynner å tenke etterhvert.
Ikke noe stort sjokk. Vi er veldig ustabile i prestasjonene.
Fantastisk.
Virker ikke som det var noen fordel å ikke ha kamp i helga nei
Mulig korthuset vi har bygget opp denne sesongen akkurat falt sammen. Får håpe det er en vekker!
Ikke at det der er Romero sin skyld først og fremst, men en skygge av seg selv om dagen.
Awkward
Knut Mulig korthuset vi har bygget opp denne sesongen akkurat falt sammen. Får håpe det er en vekker!
Det tror jeg ikke noe på.
Vi har full kontroll i andre helt til vi begynner å spille på litt resultat og lar være å bytte.
Så tror jeg vi som fans vil irritere oss over den slags så lenge Conte er her. Tydelig del av hans stil å ikke gjøre bytter.
Det får bli en annen diskusjon en annen dag. Men det Spurs har levert etter sommeren av banespill er helt elendig. Klarer knapt 40-50% possession mot lag som er/hadde vært dumpekandidater i PL
Mest urolig over mangel på offensiv samhandling. Ting går sakte og omstendelig, er det endelig fart blir det upresist.
Synes det største problemet er hvor lite vi greier å holde på ballen, og hvor lett vi mister den.
Må jo være utrolig frustrerende å jage ball, bare for å miste den på første pasningsforsøk.
Og Son….. nå må da det klippekortet være oppbrukt.
Handler ikke om %. Opplagt at Conte ikke vil få brudd i mot. Så foretrekker å ha ballen mindre.
Så har vi fortsatt en lang lang vei å gå med tanke på hva vi gjør med ball.
Blir vel mer og mer tydelig at per nå er det Kulusevski som er den som bidrar med noe ekstra der. Kane er ikke på topp og Son blir bare dårligere og dårligere. Da må Kulusevski starte.
Skjønner heller ikke hvorfor Bentancur og Perisic skal spille og alltid hele kamper. Om de ikke er dårlige så er de heller ikke helt opplagte veldig gode. Og begge sliter på slutten av kamper.
Ikke verdens undergang men litt flaut. Skal ikke undervurdere lag fra Portugal helt heller.
For meg som supporter som skal se kampene handler det om den typen fotball Tottenham er kjent for opp gjennom årene.
Kjedelig reaksjonær maskinfotball blottet for kreativitet er det siste jeg ønsker. Spesielt mot antatt mye svakere lag som f.eks Sporting.
Visste lite om Sporting da jeg ikke følger portugisisk fotball, men dette var imponerende. Jeg synes de var bedre som lag i dag, og mye bedre individuelt. Edwards var utrolig frisk!
Synes det er noe daft over midtbanen til tider, både Betancur og Højbjerg er gode spillere, men ingen av dem er spesielt ekstreme på noe vis. Iallefall ikke i dag. Litt energiløst og fantasiløst.
Skulle gjerne sett Sessegnon inn for Perisic for å få litt mer fart, slik som kampen ble.
Emerson jobba godt, men fungerer som andre har nevnt ikke særlig bra offensivt uten Kulusevski. Hvilken form Doherty er i for øyeblikket vet jeg ikke.
Richarlison var frisk, men desverre ineffektiv i avgjørende øyeblikk, men kan godt fortsette å starte.
Egentlig ganske lite lysten på at vi skal bruke de neste kampene på at enkelte skal få tid til å spille seg i form, det kommer til å koste oss poeng. Noen har spilt åtte kamper, uten tegn til bedring.
Pussig man ikke kjører noen bytter der for å piffe opp litt når vi mister (det gode) momentumet vi hadde fra avspark i 2.omg.
For å se det fra den lyse siden, er det første match i år vi ikke får poeng. Og tross alt den "beste" kampen hittil å gjøre nettopp det.
Utrolig at vi taper denne kampen, Sporting var ikke mye å rope hurra for.
Føler vi god kontroll gjennom 90 min, men så svikter det.Spillere er trøtte og konsentrasjonen faller.
Skuffende at vi ikke scorer mål i dag, det burde vi ha greid.Vi skapte nok sjanser til det.Synes også at tempoet ikke var på topp, vi greide ikke å utnytte når vi vant ballen høyt eller de overganger som kom.
Conte skuffer også, han gjør kun et bytte, han benytter seg ikke av troppen han har.
Vår sentrale midtbane begynte å se trøtt ut rundt 70 min.Hvorfor komme ikke Bissouma eller Skipp inn?
Hvorfor prøver han ikke Doherty eller Spence på slutten?
Sessegnon og Gill satt på benken, vi trengte mål, men Conte ville ikke bruke dem.