Kunne selvsagt alltid vært bedre, men ingen klarer å kjøpe alt i ett vindu.
Jeg har vært kritisk til Davies i årevis, men på ingen måte sikkert at en kar som Bastoni hadde styrket oss der. Shiny new toy osv. Lenglet har gitt oss konkurranse og dekning vi ikke hadde.
På høyre holder Doherty hvis han fortsetter som før skaden. Fra Wolverhampton var han vel den bak Trent som var involvert i flest mål fra høyrebacken. Han er ikke Reece-James, men holder mot de fleste. Bedre enn feks Loftus-Cheek som spiller der nå for Chelsea. Eller Dalot fra United. Tomayasu hos Arsenal er vel et åpent spørsmål enn så lenge. At han ikke er best i ligaen på sin plass er nå greit nok. Hadde ikke en ny annen vært heller.
Men enig at jeg gjerne skulle ha byttet Emerson med en bedre. Selv om Emerson nå er OK. Passer ganske bra med Kulusevski. Virker til å være en flott kar og er sjelden skadet.
Saint-Maximin hadde vært en drøm, men det skipet er seilet. Dessuten er Richarlison allerede konkurrenten til Son.
Skjønner vel egentlig mer og mer av hvorfor vi er linket til feks Zaniolo. Etter mitt syn vårt største «problem» er at vi ikke har noen helt naturlig konkurrent til Kulusevski. Kan vel kjøre Richarlison og Son høyt og Kane litt dypere muligens. Så helt krise er det ikke, men en høyereving hadde vært fint.