Jeg er ikke så bekymret for at ikke folk som Winks og Reguilon skal komme seg videre. Alltid slik på slutten at det blir et ventespill.
Enig i at det ikke er gunstig med Ndombele og Lo Celso, men Lo Celso er et sted han har prestert bra. Både i den klubben og i den ligaen. Jeg synes han er en veldig bra spiller så god tro på at han kan ha en stor sesong - også inkludert VM. Alltid en risiko selvsagt, men her har jeg veldig god tro.
Ndombele var en helt håpløs situasjon som jeg vil nå kalle OK. Han trenger bare å vise i ett år at han ikke er helt idiot så er det alltid noen som tar han. Det får man håpe kan være mulig.
Alltid noen som ikke lykkes, men da sitter vi litt «plutselig» med en tropp hvor det er veldig få man føler ikke har noe å bidra med. Kan ikke vurdere folk som Spence og Lenglet enda, men da er det spillere som Lucas, Emerson og Sanchez som er våre «dårligste». Og alle de har bevist at de faktisk kan bidra - iallefall i gode øyeblikk. Dessverre ei stund siden man kunne si det om Lo Celso, Ndombele, Winks og Reguilon. Vi har hevet «bunnivået» på troppen ganske enormt.