Jeg har vært ekstremt kritisk til Emerson, men han har vist fremgang. Jeg synes alltid det er vanskelig å si med folk som viser fremgang når det evt stopper. Han kostet mye penger og kom med et bra omdømme. Skulle han plutselig levere så… og jeg synes som sagt Doherty faktisk var god før han ble skadet. Og før han kom til oss var han vel den høyrebacken bak Arnold (som er unik) som var mest aktiv i å skape sjanser i PL.
Sessegnon hadde jeg faktisk som banens beste her nylig. Og jeg har klaget enormt mye på han, men karen har også noen egenskaper som gjør at man har lyst til å se om han nå plutselig har funnet veien.
Reguilon vet jeg ikke. Så jo bra ut helt i begynnelsen.
Ingen av de 3/4 er sikre kort, men sannelig ikke enkelt å finne backer. Synd vi ikke kjøpte venstrebacken til Brighton i fjor.
Hva gjelder stoppere har vi veldig lite backup. Spesielt med venstrebein. På backene har vi faktisk dobbel dekning selv om det har vært dobbel dekning av skrot.
Så stoler jeg vel på at klubben klarer å vurdere hvem som man kan satse på ganske bra. Ikke slik at jeg er desperat etter å beholde noen av de heller - hvis man ønsker å rense opp fullstendig.