Hvem vet. Kanskje Roma kan by 30m? Karen er jo ikke dårlig. Og under Mourinho hadde han jo en periode under oss hvor han var god. Delvis veldig god.

Håper virkelig ikke vi skal holde på han i årevis for at noen skal by 45. Med Lo Celso fikk vi til et lån som gjør han attraktiv - virker ikke til å ha skjedd med Ndombele.

Schism Har null tro på at vi får så mye for Ndombele, det er han rett og slett ikke verdt. Ikke med den mentaliteten.

Kungreke 30m er ikke mye i dagens verden. Og selv om Ndombele aldri levde opp til prislappen for oss så var han ikke så dårlig der en periode under Mourinho. Fint verdt 30m da.

Tiden vil vise. Mer redd for at vi vil kreve mye mer enn 30m.

Ikke at det er verdens undergang hvis Ndombele starter sesongen for oss - så lenge han oppfører seg.

Skulle vi får 70m for han og Lo Celso så har vi betalt Romero og Kulusevski. Det hjelper selvsagt i så fall.

Schism det ville vært et underverk om vi kunne få så mye for de to.

Kungreke Nja. Lo Celso har en brukbar markedsverdi nå. Ser ikke at rundt 40m for han er urealistisk.

Schism Vi får håpe det, 30 mill for Ndombele ser jeg på som ønsketenkning. Vi måtte gi bort Dele Alli og Ndombele har ikke bevist noe som helst mener jeg. Lysglimt av talent her og der men det stopper garantert opp når det skal diskuteres lønn.

Kungreke Lønn er definitivt et problem. Enig. Hvis han ikke er villig til å ta noe kutt så ser jeg problemet.

Samtidig er det ikke så lenge siden vi kjøpte han for 60m.

Kan bli at vi omtrent må gi han bort eller at man faktisk får en slags budrunde. At Lyon tar han for 30m er jeg overbevist om - hvis lønna kan justeres.

Hvis folket kunne få én spiller, eller en x dvs en posisjon på banen vi ønsker forsterkning, hvor ville det vært?
              Navn er vel litt urealistisk å spå så tidlig i vinduet selv om jeg tipper Conte kommer til å handle tidlig. Blir overrasket hvis ikke vi har minst to signeringer i boks før juli.
              Men det jeg gjerne skulle sett var en driblesterk back med fart. Som helst kan bekle begge sider selv om det er relativt sjeldent

Det er jo Perisic.

Satser på at Doherty og Sessegnon blir gode neste sesong. Så vil si at en god stopper er det viktigste. Davies og Dier har hevet seg, men ser jo at Romero er noe helt annet. Vi trenger en til på Romero sitt nivå (eller nære). Ikke bare for startoppstillingen, men også for å rullere bedre.

Må personlig innrømme at jeg blir litt overrasket om vi signerer noen tidlig - men jeg lar meg gledelig overraske altså!

Slått sammen 5 innlegg fra Sommervinduet #temp.
                Slått sammen 7 innlegg fra Sommervinduet #temp 2.
                Slått sammen 2 innlegg fra Sommervinduet #temp 3.

(flyttet en del av innleggene fra Norwich-kampen over hit - beklager OCD tendensene mine 😁 )

Schism Noen som er oppdatert på hvor lenge Doherty er ventet å være ute? Stor forskjell på om han er klar for full trening til pre-season VS om han starter grunnleggende opptrening i september.

Var 8-12 uker i starten april. Så det burde gå fint. Antar han trener ganske bra allerede selv om han ikke spiller ball.

Knut
                  Innrømmer gladelig at jeg måtte google ocd, men lider du av det synes jeg det er helt greit. Blir så mye ryddigere da 🙄

• Knut svarte på dette.