Veldig merkelig denne. Hva har forandret seg fra i sommer for oss? Hvis vi mente han var så perfekt den gang - så kan vel ikke noen mindre med dårlig spill forandre alt?
Så har det for meg alltid vært et spørsmål om pris. Er 30 billig nok? Jeg vet ikke. Men det må nesten ha vært innenfor hva vi har ansett som billig nok i fjor.
Klarer heller ikke helt å se at Danjuma skal ha forandret så mye på vårt ønske om en kar som Zaniolo.
Jeg er ikke verdens største fan. Sett Roma litt i høst også pga han. For meg ville han vært et 5-6. valg som har solid oppside hvis han plutselig skulle finne tilbake på sporet i en ny klubb osv. Har vi råd til å betaler 30m for en kar som jeg vil si opplagt ville vært bak Kane, Son (i noenlunde form), Kulusevski og Richarlison (dvs han er fort bedre enn hva Richarlison er på høyre)? Samtidig som han er en korsbåndsskade unna at karrieren er over på aller høyeste nivå? For meg er ikke det noe opplagt ja. Enda mindre da han også vil være «utlending».
Så hadde jeg ikke kalt det noen katastrofe hvis vi hadde prøvd oss til 30. Kommer an på hva annet vi kunne fått inn selvsagt.