Andreas OsvaldoArdiles Det er riktig. Tenkte ikkje over det. Desgracia er eit ord som kan brukast i mange settingar. Så det kan bety uheldig, elendig og ord i den gata der, om det var dårleg engelskbruk av han.
HugoLorrys Han sier det var teit at de ikke hadde flere spillere tilgjengelig. Alt annet føler jeg det er folk som tolker inn i det han skriver. Han sier ikke hva som er feil, hvem som har gjort feil eller noe. Ingen her inne heller klarer å si hva han egentlig kritiserer så opp for tolkning.
Madball Jeg synes at flere av de har vært strenge men det er selvfølgelig ikke tilfeldig at han har fått så mange. Har vært nær mange andre ganger også og vært heldig å sluppet unna med mye greier også
Schism Er ikke vanskelig å bli irritert over dømmingen i blant. Enig i at Romero har uflaks. Så forandrer ikke det så mye. Vanskelig å si at hans omdømme er helt ufortjent.
Torsan Spørs om Romero nå tenker langsiktig med sommer overgang til et lag som faktisk prøver å vinne trofeer
Madball Torsan spør hvor interessert de beste laga er i Romero etterhvert. Det ryktet hans er ikke godt påstår jeg
ManagerBill CR er ute hele 4 kamper,,,,pga rødt kort..Og når han kjem tilbake so må han faen meg roe ned,siden han samler på gule kort også. Der ryk han på ytterligere 2 kamper når han plukker 2 nye gulekort...Hjelpes er det noe ledig stilling på Gule Sider,,,
HugoLorrys Han kan jo bruke tiden på å tweete kryptiske meldinger som supporterne kan ta til inntekt for akkurat hva de vil.