HugoLorrys Schism Bortsett fra at begge er fra Argentina, har Poch vært treneren hans noen gang? Er egentlig Romero en type personlighet som passer i laget? Jeg er usikker. Spesielt i et lag som Poch har.
Schism HugoLorrys Nei. Ingen relasjon. Men de er jo veldig like. Og argentinere virker til å være veldig glade i andre argentinere (spekulasjon). Selv bryr jeg meg ikke. Romero er fantastisk når han er god, men han er for gammel til å være med på en litt lengre snuoperasjon og han er også veldig dårlig overraskende ofte for å være best i verden.
Madball Hadde vært veldig spennende å se Romero under Poch. Trur han kunne fått det beste ut av ham. Poch trur jeg fortsatt har stor nok stjerne til å både overbevise fallerte stjerner som Romero og tiltrekke seg spillere. Ihvertfall i Tottenham. Vil tru det merkes i gangene når han er tilstede
Mabbutt Tror ikke vi nødvendigvis blir svekket med Danso på banen. Romero har nok spilt sin siste kamp for oss.
Schism Mabbutt Enig. Men hjelpe meg hvis vi får enda en skade blant stopperne. Ikke at det spiller så mye rolle hvor mange poeng man rykker ned med.
Mabbutt Schism Sant. Jeg tror ikke vi tar ett eneste poeng til, samme hvem av daukjøttet som starter. Beste håper jeg har for poeng, er en kombinasjon av Richarlison, Danso og Gray sammen med en dunge sultne akademispillere som overrasker.
mka07 https://www.reddit.com/r/coys/s/CBTmXEQO5P South American football expert Tim Vickery confirmed Romero will not be in attendance for the Everton match on Sunday. "He will be at the final of the Argentine Championship between Belgrano and River Plate" I've defended Romero so much, but this is a disgrace. We need a new captain ffs https://talksport.com/football/4275726/cristian-romero-river-plate-belgrano-decision-tottenham-everton/ Sykt om det stemmer.
ManagerBill mka07 Cuti kan reise til en viss plass,,,viss dette er korrekt,,,,han er ingen Spurs spiller,,,ihvertfall ikke Captain...
Schism Virker som det er sant. Enig i at man ikke skal dømme helt enda, men virker unektelig litt snodig. I den grad noen har trodd at han har brydd seg om Tottenham på en god stund nå.
Andreas OsvaldoArdiles den viktigste kampen for tottenham siden han kom til klubben. Han er kaptein. Burde vel kanskje heller vore til stede å bidra i kapteinsrolla si sjølv om han ikkje spelar?
Kungreke Jeg tror ikke lagkameratene hans bryr seg. Romero er ikke verdig kapteinsbåndet, at han i det hele tatt fikk det er latterlig. Det gjør meg ingenting at han heller vil se en finale med barndomsklubben sin, hvis vi rykker ned så burde han bli med ned. Gå ned med skuta slik en kaptein skal.
mka07 Hvordan signaler sender dette? Han burde som kaptein være der og backe opp laget i en så viktig kamp som dette. Sykt enkelt. Skjønner ikke at han har fått lov av klubben en gang.
Schism mka07 Spekulasjonen er nå at han er blitt bedt om å holde seg unna. Aner ikke hva som er sant, men selv om jeg har mine «problemer» med Romero så tviler jeg litt på at han bare har dratt fordi han ikke bryr seg om Tottenham. Tiden vil vise.