Madball >
Orka ikke skrive på nytt, så tok den fra en annen tråd (tror ikke det var til deg i utgangspunktet)😊
Mabbutt Vær nå ærlig om skadene. Richarlison og Odobert er langt fra faste. Forster er ikke en del av "skadeproblemer" den skaden svekket oss ikke. Bentancur har vært i rotasjon (vi var ikke avhengig av han i fjor heller). Spence har vært bedre enn Udogie. Da står vi igjen med Vicario (Kinsky ser ut til å løse det på en grei måte foreløpig), VdV og Romero. Det vil si at vi har to skader som svekker oss (for å være litt streng). Skadene er bare en medvirkende årsak, fordi manager ikke har skaffet en brukbar reservestopper. Det er nok andre årsaker til at vi er der vi er.
Men joda, hvis man isolerer det til keeper/stoppere, da har man jo en liten krise. Det er jeg enig i. Samtidig mener jeg at et godt lag med en dyktig manager burde klare å kompensere for dette langt bedre enn hva vi har greid.
Jeg mener også at en profesjonell fotballmanager selv burde klare tenke at det kan være en ide å hente iallefall én habil stopperreserve, og å kanskje ha en passende reservekeeper fremfor en pensjonist. Vi henter jo nye vinger hvert eneste vindu... >