Cristian Romero
Det hadde vel vært greit å bli med videre i turneringen også?
Men tåler fansen det dersom vi ryker?
Vi bør klare oss uten Romero, han har vært så lege ute at han vil trenge tid til å komme inn i laget igjen så sånn sett bør han kanskje spille? Noe i hvert fall.
- Redigert
Bør fansen tåle en manager som ikke kan slå et bunnlag i Bundesliga og et svenskt lag ute av sesong fordi han mangler Romero, VDV og Vicario? Hva bør man forvente som et minstenivå her? Noe må det nesten være.
Madball Tåle at vi kanskje ikke går videre der. Evt motsatt
Skulle vi ryke i en av turneringene vi faktisk har "muligheten" håper jeg at det er et laaangt steg mot døra for manager. Allerede rotet det til i ligaen. Uten trofe i en av disse bør han være ferdig. For å bevise at dette faktisk er noe å satse videre på bør vi helst vinne to. Det legger jeg lista.
Vet det kan høres strengt ut, men når han har rotet det til verre enn Gross og Ramos, og likevel får fortsette, mener jeg det er der lista bør ligge.
En ting er om vi ikke slår de men ofrer de for suksess i en annen turnering . Det kan jeg leve med på nåværende tidspunkt. Enorme skadeproblemene tatt i betraktning
På keeperplass og midtstopper plass må det være lov å si at vi har hatt massive skadeproblemer . Fremover i banen er det snedig nok minimalt . Richarlison og odobert da kanskje
- Redigert
Madball >
Orka ikke skrive på nytt, så tok den fra en annen tråd (tror ikke det var til deg i utgangspunktet)
Mabbutt Vær nå ærlig om skadene. Richarlison og Odobert er langt fra faste. Forster er ikke en del av "skadeproblemer" den skaden svekket oss ikke. Bentancur har vært i rotasjon (vi var ikke avhengig av han i fjor heller). Spence har vært bedre enn Udogie. Da står vi igjen med Vicario (Kinsky ser ut til å løse det på en grei måte foreløpig), VdV og Romero. Det vil si at vi har to skader som svekker oss (for å være litt streng). Skadene er bare en medvirkende årsak, fordi manager ikke har skaffet en brukbar reservestopper. Det er nok andre årsaker til at vi er der vi er.
Men joda, hvis man isolerer det til keeper/stoppere, da har man jo en liten krise. Det er jeg enig i. Samtidig mener jeg at et godt lag med en dyktig manager burde klare å kompensere for dette langt bedre enn hva vi har greid.
Jeg mener også at en profesjonell fotballmanager selv burde klare tenke at det kan være en ide å hente iallefall én habil stopperreserve, og å kanskje ha en passende reservekeeper fremfor en pensjonist. Vi henter jo nye vinger hvert eneste vindu... >
Madball Kan vel slenge på Moore og Bentancur også på lista over spillere som har mistet veldig mange kamper. Problemet er jo at alt kom nesten samtidig.
Så kan man si at ikke alle starter hvis alle er skadefrie. Men synes vi ser det godt på spillere som Porro, Kulusevski, Son og Solanke nå at de ikke kan rulleres pga skadesituasjonen.
Ikke nok med at antallet fraværende er ekstremt høyt. Men det er jo også flere av våre absolutt beste spillere.
Så at det er og har vært en skadekrise er det ingen tvil om. Faktisk ikke hørt noen påstå noe annet før. Så ble litt sjokkert av Mabbutt.