Madball

Om han er «for god» vet jeg ikke, men har ingen store problemer med at en kar som er 27 til sommeren ikke nødvendigvis ønsker å binde seg til Tottenham for resten av karrieren (som en forlengelse i praksis vil være).

Mulig en seier i EL kan være nok? Alt annet er jeg rimelig sikker på at Romero vil ønske å dra til sommeren. Ikke sikkert han blir solgt ettersom han da vil ha 2 år igjen, men kommer RM eller noe slikt er han borte. Da blir det litt som Kane det siste året. Hvis vi mirakuløst nok skulle bli et lag som kjemper om tittelen kan han bli, men da er det nesten garantert at han drar ganske billig sommeren 26. Sommeren 26 er ikke nødvendigvis så feil hvis Vuskovic er klar.

Heldigvis er ikke Romero Modric, Bale eller Berbatov. De var ekstremt tunge å svelge.

Ah. Neste ydmykende tap, så sitter det vel "i vegga". Hørt den regla før fra folk som helst vil slippe å ta noe ansvar selv.

Nei, men er jo vinn vinn for Romero dette. Tviler ikke på at han er et genuint ønske om å oppnå ting med Tottenham. Samtidig så skjønner han at vi ikke er City.

Genial type Ange Masterclass.

Trist.

Men er litt tilfeldigheter og det der. Romero virket på Ange å være mer klar enn VDV.

Var herlig å se de to sammen igjen første 15. Synd vi bare rakk 2-0 😂

Idiotisk risiko å ta. Og ikke første gang fra Ange Masterclass. Han har gjort det med VDV, Udogie osv.

Og perfekt timing.

Så er det jo slik at folk er villig til å gi han mer tid for at vi har så mange skader. Ingen dum ide å skade sine egne spillere da. Ange er en smarting.

Har null tro på at Ange ønsker å skade seg selv. For det er han dette går mest ut over.

Det var ironisk. Men Ange Masterclass er så dum til tider at det ikke er lett å vite. Sjarmerende fyr da. Så han kan gjøre dumme ting uten at mange bryr seg.

Som sagt. Tilfeldigheter og ikke noe «Ange masterclass».

Det er nå noe med om du ikke er helt fit, enten fordi du kjenner på noe gammelt eller fordi du ikke har fått trent godt nok, så er det lett å pådra seg noe nytt også.

Meningsløst å skulle si at dette ikke henger sammen. Selv om det også selvsagt kan være tilfeldig. Det får man aldri svar på.

en måned senere
  • Redigert

Positive nyheter! Når det er sagt foretrekker jeg at de heller tar en uke (eller to) ekstra med opptrening enn å rushes tilbake litt for tidlig.

Det gjør alle. Satser på at det er derfor det har tatt sånn tid.

8 dager senere

Nærmer seg…

Vi håper. Så får vi se hvor god form han er i.

Både Romero og VDV trenger nok noen kamper før de er oppe og nikker igjen ja.

Akkurat ligaen er ikke stedet å riske spillere nå så jeg tenker den viktigste kampen hittil i år er starten av februar, borte mot Liverpool i cupen.

• Knut svarte på dette.

Tviler på at det blir et problem. Romero hjemme mot Leicester hadde vært fint. Så kan han stå over Elfsborg. Spille mot Brentford 7 dager etter Leicester.

Ja håper en kan legge en plan rundt dette