• Redigert

Positive nyheter! Når det er sagt foretrekker jeg at de heller tar en uke (eller to) ekstra med opptrening enn å rushes tilbake litt for tidlig.

Det gjør alle. Satser på at det er derfor det har tatt sånn tid.

8 dager senere

Nærmer seg…

Vi håper. Så får vi se hvor god form han er i.

Både Romero og VDV trenger nok noen kamper før de er oppe og nikker igjen ja.

Akkurat ligaen er ikke stedet å riske spillere nå så jeg tenker den viktigste kampen hittil i år er starten av februar, borte mot Liverpool i cupen.

• Knut svarte på dette.

Tviler på at det blir et problem. Romero hjemme mot Leicester hadde vært fint. Så kan han stå over Elfsborg. Spille mot Brentford 7 dager etter Leicester.

Ja håper en kan legge en plan rundt dette

Madball

Ange legge en plan for belastning? 😉

En gang må bli den første.

Schism er her han må vise utvikling. La en junior få spille den kampen mor Elfsborg hvis ingen av de andre er klare utenom Romero selv . Eller sett Forster på stopperplass om han er klar

Det hadde vel vært greit å bli med videre i turneringen også?

Schism då lenge han ikke skader seg i første da. Har jo skjedd før.😬

rihno

Elfsborg på hjemmebane uten Romero burde vel være overkommelig selv for Ange?

Hoffenheim er vel også i fullstendig oppløsning.

rihno som Gud sa til ørreten: du kan ikke gjøre alle til laks . Når vi er i den situasjonen med skader osv synes jeg han skal være modig . Tåle at vi kanskje ikke går videre der. Evt motsatt

Men tåler fansen det dersom vi ryker?

Vi bør klare oss uten Romero, han har vært så lege ute at han vil trenge tid til å komme inn i laget igjen så sånn sett bør han kanskje spille? Noe i hvert fall.

Bør fansen tåle en manager som ikke kan slå et bunnlag i Bundesliga og et svenskt lag ute av sesong fordi han mangler Romero, VDV og Vicario? Hva bør man forvente som et minstenivå her? Noe må det nesten være.

Madball Tåle at vi kanskje ikke går videre der. Evt motsatt

Skulle vi ryke i en av turneringene vi faktisk har "muligheten" håper jeg at det er et laaangt steg mot døra for manager. Allerede rotet det til i ligaen. Uten trofe i en av disse bør han være ferdig. For å bevise at dette faktisk er noe å satse videre på bør vi helst vinne to. Det legger jeg lista.

Vet det kan høres strengt ut, men når han har rotet det til verre enn Gross og Ramos, og likevel får fortsette, mener jeg det er der lista bør ligge.

En ting er om vi ikke slår de men ofrer de for suksess i en annen turnering . Det kan jeg leve med på nåværende tidspunkt. Enorme skadeproblemene tatt i betraktning

Madball Det er vel der vi er uenige, jeg synes ikke vi har enorme skadeproblemer eller skadekrise.

I tillegg har vi dårlig erfaring med å ofre en turnering for en annen. Vi ofret jo EL for PL før jul, for å tape etterpå mot bl.a Ipswich.