Mabbutt Har vært mye forbannet på Romero for unødvendige og hodeløse taklinger, men de siste kampene har han for meg sett mye mer voksen og balansert ut, håper den trenden fortsetter. Syntes han var stor i går, min soleklare MOM!
Cuti Romero er fantastisk. Som Ange sier en ledertype som går foran på hver eneste trening og kamp. Og den roen med ball er jo som skreddersydd for Angeball. Glad for at de store spanske klubbene ligger nede med brukket økonomisk rygg kjenner jeg.
OysteinS Cuti Glad for at de store spanske klubbene ligger nede med brukket økonomisk rygg kjenner jeg. I tillegg har vi Levy som forhandler til beste for klubben.
Cuti OysteinS Joda, Levy tyner som regel ut bra med penger når vi selger stjernene våre han historisk sett. Men mer behagelig når de aktuelle klubbene ikke har noen penger. Da slipper vi problemstillingen med salg i det hele tatt og kan bygge laget rundt sånne som Romero 🙂
OysteinS Cuti selvfølgelig og fint å tenke på at vi kan bli verdens rikeste klubb uten arabiske sjeiker 😄
Mabbutt Slik økonomien ser ut i de forskjellige storklubber både i England og på kontinentet, kan det se ut som at vi får bestemme litt selv framover når det gjelder våre beste, iallfall for en stund 👍
Knut Haha, setter ting i perspektiv: Erik ten Hag has the same amount of yellow cards as Cristian Romero in the Premier League this season (4) 😬🟨
Andreas Trudde det skulle bli vanskeleg å få oss eit midtstopperpar som Toby og Jan igjen. Men desse 2 har kanskje potensialet til å bli enda bedre. Dei treng berre litt meir tid i lag for å kunne måle seg.
Cuti Jeg synes de allerede er bedre. Begge er raskere og når VDV begynner å bruke fysikken sin på dødballer er de også begge bedre i boksen både offensivt og defensivt. Med ball har de litt ulike kvaliteter. Jan var nok en del bedre enn VDV akkurat der, mens Toby var best på langballer der Romero er best på å tre opp i midtbaneleddet. Men så har VDV farta Jan bare kunne drømme om.
Andreas Dei har nokre kvaliteter som er meir ekstreme. Men den roen og speleintelligensen Toby og Jan hadde sammen, mykje grunna ekstremt mykje speletid i lag) er vanskeleg å erstatte på kort tid.
Cuti Lover uansett godt for fortsettelsen at de går så godt sammen både på banen og tydeligvis utenfor også. Gull verdt med ledertyper som Romero som loser nye spillere inn i varmen. De har jo også alderen på sin side så de vil bare bli bedre og bedre.