Mabbutt Cuti Godt å ha han tilbake, håper egentlig at vi ikke trenger han i dag, viktig å ikke rushe, men samtidig er det en veldig viktig kamp 🤔
Cuti Mabbutt Kan jo være at han ikke er 100% matchfit og bare er med som psykisk støtte i kraft av å være kaptein nå som Son er borte. Blir spennende å se når lagoppstillingen kommer 16:30.
Madball Cuti Hehe. Romero er i grunn en fyr du alltid vi ha med deg i alle slags type kamper, på og utenfor banen💪
Knut Potensielt litt farlig om Manu legger opp en strategi som "targeter" nykommeren vår i midtforsvaret. Godt å gi de noen alternativer (for hvem som spiller stopper) å gruble på.
Mabbutt Har vært mye forbannet på Romero for unødvendige og hodeløse taklinger, men de siste kampene har han for meg sett mye mer voksen og balansert ut, håper den trenden fortsetter. Syntes han var stor i går, min soleklare MOM!
Cuti Romero er fantastisk. Som Ange sier en ledertype som går foran på hver eneste trening og kamp. Og den roen med ball er jo som skreddersydd for Angeball. Glad for at de store spanske klubbene ligger nede med brukket økonomisk rygg kjenner jeg.
OysteinS Cuti Glad for at de store spanske klubbene ligger nede med brukket økonomisk rygg kjenner jeg. I tillegg har vi Levy som forhandler til beste for klubben.
Cuti OysteinS Joda, Levy tyner som regel ut bra med penger når vi selger stjernene våre han historisk sett. Men mer behagelig når de aktuelle klubbene ikke har noen penger. Da slipper vi problemstillingen med salg i det hele tatt og kan bygge laget rundt sånne som Romero 🙂
OysteinS Cuti selvfølgelig og fint å tenke på at vi kan bli verdens rikeste klubb uten arabiske sjeiker 😄
Mabbutt Slik økonomien ser ut i de forskjellige storklubber både i England og på kontinentet, kan det se ut som at vi får bestemme litt selv framover når det gjelder våre beste, iallfall for en stund 👍
Knut Haha, setter ting i perspektiv: Erik ten Hag has the same amount of yellow cards as Cristian Romero in the Premier League this season (4) 😬🟨