100% sikker på at vi ønsker å få inn en til som kan være det du snakker om. At vi må ha fire «CMer» av typen Bissouma, Skipp osv er for meg klart med alle kampene vi skal spille. Ifjor slet jo Bentancur og Højbjerg litt da Skipp forsvant selv om vi spilte få kamper. Spesielt Bentancur var fullstendig på felgen i noen kamper. Så skal han ha all ære for å ha et lavt minstenivå.

Jeg tror vi prøver på en type som Maddison eller Paqueta (eller hvordan det nå staves). En som kan spille indreløper i 3-5-2 og som kan fylle inn som 10’er i 3-4-1-2 eller som en «Eriksentype-ving» i Pochettino sin 3-4-3.

Kommer vel an på hvem som blir tilgjengelige utover i vinduet. Jeg liker feks Maddison veldig godt, men ikke til 70m.

2 måneder senere

Antonio Conte has stated that Yves Bissouma is currently struggling with the "tactical aspect" at Tottenham.

Iflg Gold på football.london

4 måneder senere

Vi får se positivt på det. Bissouma har utrolig nok fått mange nok gule til at vi slipper han mot CP 👍🏻

en måned senere

Ikke sesongen til Bissouma dette.

Får håpe det løsner for Skipp snart.

Men synes Sarr har gjort seg fortjent til å være førstemann som får sjansen etter Højbjerg/Bentancur.

Enig. Men kampene kommer vel så tett nå med CL og fortsatt Fa cup at det vel blir spilletid på de fleste nå? Bentancur har vel mange kort også uten at jeg har hele oversikten i hodet.

Cuti
      Ikke uenig, selv om sample sizen for å vurdere det ikke akkurat er stor.

Sånn sett rart at Skipp plutselig virker å være foran i køen igjen. Mulig Sarr har slitt med en skade?

• Cuti svarte på dette.

Vet ikke om man kan tenke på det som ei kø. Folk kan ha skavanker, det kan være taktiske grunner i spesifikke kamper, noen kan være veldig gode/ dårlige på trening en periode osv.

Kjedelig md skader. Og vi kunne virkelig ha trengt en Bissouma i slag. Samtidig kan jo nå kanskje Skipp eller Sarr overraske. Her har vi i det minste litt dekning.

Dougie Ja, stusset litt over at Skipp plutselig var på benken og ikke Sarr nå sist. Men som du sier så kan det være skader osv.

Uansett, de får sikkert sjansen begge to fremover.

Tynt grunnlag, men er Skipp litt mer lik Højbjerg og Sarr litt mer lik Bentancur i spillestil?

I praksis ute resten av sesongen han også da ja.

Kan jo egentlig ingenting om "stress fractures", men må man opereres for det så overrasker det meg ikke at vi snakker om noen mnder.

OsvaldoArdiles

Ja. Og de skal vel «vanligvis» bare gå over. Så når man må operere antar jeg det er av den litt mer seriøse typen.

Mulig det kan forklare hans spill også. At han har kjent på smerte.

Schism Mulig det kan forklare hans spill også. At han har kjent på smerte.

Vi er flere som har kjent på smerte over hans spill 🤣