Dougie
Blir vel for langt tilbake i tid til at man noen gang blir enig. Hadde billetter til CL det året han kom - og var vel over 5-6 ganger. Husker ikke om det var Leverkusen eller CSKA han startet mot, men er noe av det merkeligste jeg har sett live. Tror han til og med klarte å ta et feil innkast.
Så forstår jeg at det var litt ekstremt. Og hadde mye med det mentale å gjøre. Litt som med Emerson egentlig.
Fra det synes jeg en periode senere hvor vi ikke var så gode at Sissoko var blant våre beste i 1-1.5 sesong. Deretter ble han ordinær igjen. Nyttig, men en spiller som spilte for mye (ikke hans skyld). Litt som Davies.
Enig i at Richarlison ikke har like opplagte mangler. Sissokos teknikk og egenskaper foran mål kunne man ikke «fikse». Richarlison har også utfordringer teknisk, men når selvtilliten er på plass er den god nok til å være en veldig bra spiss. Til tider for Brasil har han til og med gjort noen veldig solide «tekniske» mål.
Tiden vil vise. Og jeg tror heller ikke vi har kjøpt Veliz for å aldri bruke han.