Schism Ei heller aldri sett en «gammel» spiller plutselig forbedre seg så mye som Sissoko
En liten kjepphest for meg det der med Sissoko. Synes «gjengs oppfatning» om at han ble så mye bedre er kraftig overdrevet.
Spilte ute av posisjon første sesongen i et veldig bra og velfungerende lag. Det ble hans manglende kvaliteter åpenbare. I takt med at laget ble dårligere, ble Sissoko «bedre» og fikk stadig mer spilletid. Ikke tilfeldig mener jeg.
Hadde en energi i spillet som kunne være nyttig i kaotiske kamper, men for meg var han alltid en begrensa og frustrerende spiller. At han i flere år hadde en sentral rolle i laget er et symbol på hvor svake vi var på spillerlogistikk i den perioden.
Uansett (for å bringe det tilbake til topic); Richarlison er også en spiller med noen begrensninger, men av en helt annen klasse enn Sissoko noen gang var/ble. Det har han vist tidligere i Everton, og glimtvis hos oss. Han blir aldri noen Kane, men garantert en viktig bidragsyter denne sesongen om han nå greier å holde seg skadefri.