Madball Rimelig spesielt å ta ut en stopper (som ikke er skada) før spilte 60.min Ikke at jeg synes det er feil men..
Schism Danso går ikke ut fordi han er dårlig, men Romero er opplagt bedre med ball. Og mer målfarlig.
Andreas Trenger litt meir kontrollert aggresjon utpå der. Om Romero klarer å holde seg fra å eksplodere, så er han rett mann å sette innpå der.
Andreas Eg elskar når vi driblar oss mot eget mål for å sende støttepassning etterpå. Det er så konstruktivt.
Andreas Når Chelsea har 6-7 spelarar på sin venstreside når vi har ballen der, så MÅ der vel muligheter for å forflytte ballen til venstre side for å få overtall?
Kungreke Knut Har spillerne i det hele tatt fått med seg at Chelsea er en rivaliserende klubb og at vi spiller på hjemmebane?
Andreas Kudus er temmeleg ordinær i forhold til kor mykje ansvar vi gir han. Allt skal gå på høgre kant, og han maktar det ikkje.
Andreas Kungreke Det er riktig. Men er og lenge sidan sist han viste det han gjorde på begynnelsen. Trur ikkje dette berre handlar om overspel.
Kungreke Andreas Overspilling, svake spillere rundt seg.. Alt skal på høyrekant siden vi ikke har noen fungerende venstrekant og da blir det forutsigbart og lett å forsvare seg mot. Håper Frank ser dette og skaffer en brukendes venstrekant i januar.