Kungreke Hadde blitt glad om vi sluttet å være så sabla feige. Greit at det skal være "no dickheads" men det betyr ikke at vi trenger å være komplette pussies heller.
Schism Synes ikke det er særlig forskjell på lagene, men vi har gitt bort to gigasjanser. Som da ble ett mål. Chelsea gir ikke bort det samme. Er vel hovedforskjellen så langt.
Madball Rimelig spesielt å ta ut en stopper (som ikke er skada) før spilte 60.min Ikke at jeg synes det er feil men..
Schism Danso går ikke ut fordi han er dårlig, men Romero er opplagt bedre med ball. Og mer målfarlig.
Andreas Trenger litt meir kontrollert aggresjon utpå der. Om Romero klarer å holde seg fra å eksplodere, så er han rett mann å sette innpå der.
Andreas Eg elskar når vi driblar oss mot eget mål for å sende støttepassning etterpå. Det er så konstruktivt.
Andreas Når Chelsea har 6-7 spelarar på sin venstreside når vi har ballen der, så MÅ der vel muligheter for å forflytte ballen til venstre side for å få overtall?
Kungreke Knut Har spillerne i det hele tatt fått med seg at Chelsea er en rivaliserende klubb og at vi spiller på hjemmebane?