Fikk ikke sett hele kampen, men endel fikk jeg med meg. Det ble ikke som jeg håpet, mer som forventet.
Kunne skrevet en lang utgreiing om hver enkelt spiller vi har. Men slår meg til ro med at vi for øyeblikket har en spillergruppe som med unntak av Vicario og VdV består av en gruppe høyst ordinære fotballspillere. Flere av dem kunne helt sikkert enkeltvis spilt i et godt lag (som f.eks Bentancur, Romero, Porro og Kudus), men sammen som et lag blir det tynt.
I år som i fjor, tror jeg heller ikke at skadene er problemet . Jeg tror ikke vi kommer til å eksplodere når Madison, Kulusevski og Solanke er tilbake. For det første, så kommer de til å trenge tid til å komme i form, og for det andre, så har de bevist over to sesonger at forskjellen med og uten er skremmende liten. Gode spillere på sitt beste, men jevnt over, høyst ordinære.
Målet mitt for sesongen står seg, (desverre røk vi ut av LC), over midt på tabellen, og på mirakuløst vis raske med oss FA cup trofeet (cup er cup). Eller ECL kvalik gjennom ligaen.
Bare min personlige mening.