Schism BJ er helt krise om dagen. Burde vært Tel. BJ skal få muligheten til å tilpasse seg som alle andre, men han ser helt fortapt ut akkurat nå.
Madball Bj er ikke en spiller som vanligvis bryter gjennom kompakte forsvar. Sånn kampen blei med de tidlige baklengsa ville det alltid bli vanskelig. Men BJ har sin styrke i å dukke opp på innlegg og særlig i kontringer så kampbildet passa ikke han spesielt godt.
Kungreke Madball tror tanken var at Kudus skulle gi ham en krøsser, men BJ var helt usynlig. Odebert var ikke overbevisende men hadde heller bytta Richy med Tel
Kungreke Jo mer jeg ser reprisen av det første målet jo mer irritert blir jeg. Romero kunne fint rukket å stoppe denne om han bare hadde fullført løpet sitt.
Kungreke OysteinS Ja, med en gang Vicario er alene med spilleren så sakker han merkbart ned og bare lunter tilbake. Hadde han holdt tempoet oppe og fullført hadde han kunnet redde denne ballen på strek. Det provoserer meg grenseløst at han er så nonchalant her. Elendig av en "verdensklasse" stopper. Van Dijk (eller Van De Ven for den saks skyld) hadde aldri gitt opp her.
OysteinS Kungreke Jepp, men er han verdensklasse egentlig, han gjør etter min mening for mange feil til å være verdensklasse, sist i CL kampen leverte han feilpasninger på rekke og rad!
John_chef Schism Sett 1-0 igjen i reprise og det er helt krise av Romero. Hadde han vært litt mer våken hadde han i det minste kunne reddet skuddet etter at Minthe runder Vicario. Satt igjen og tenkte det samme. Ekstremt dårlig av Romero, vår leder. Hvorfor han skal stoppe opp løpet sitt når spiller er i ferd med å runde keeper er helt uforståelig. Det er jo bare målet han skal dekke.
Schism Meget mulig han ikke stopper det skuddet uansett, men HJELPE MEG. Og at han står med flat fot på midten i første omgang. Skal selvsagt være klar for å løpe bakover der. Ufattelig irriterende spiller. Så god og så dårlig.
Madball Helt ærlig ser jeg ikke at Romero skulle kunne ha mulighet til å stoppe den etter M har runda Vicario . Han kunne sikkert kasta seg for syns skyld men Brighton spilleren har så god tid der at han setter den 10 av 10 ganger
Schism Madball Så like greit å spare krefter ved å ikke prøve? Om han så redder 1 av 1000 så må han selvsagt prøve.
CWaddle Palhinha presser litt unødig sidelengs og slipper sin mann, Benta rekker ikke over og VdV må opp i den ledige mannen og slipper igjen sin man. Da skal Romero sideforskyve med en gang i full fart og ta mannen VdV forlater. Dermed situasjon avklart og Romero i riktig posisjon. Dette gjorde ikke Romero. Slik det ble ser det jo helt forferdelig at han gir opp for tidlig. Kunne kastet seg slik VdV ofte gjør selv om det føles håpløst ut.
Madball Schism den kan man dra på det meste. Han kunne plassert seg bedre før Brighton spilleren blei spilt igjennom. Etterpå blir for meg kun akademisk hvordan han opptrer etter han runder keeper og kan gå eller pisse ballen imål. Men respekterer at andre her har annet syn på den situasjonen
ManagerBill Konklusjonen her er at en ikke bremser ned slår over på begravelsespeed når motspiller runder keeper,,du peisa på,skli inn der hadde nok VdV reddet med en skli block,,,,So ditta målet må cuti captain ta på sin kappe,,,