Ble litt til og fra til meg under kampen så kan egentlig uttale meg så mye om det generelle spillet.
Fikk med meg målene. Og når man slipper inn to slike mål så er uavgjort omtrent uansett strålende.
Sett 1-0 igjen i reprise og det er helt krise av Romero. Hadde han vært litt mer våken hadde han i det minste kunne reddet skuddet etter at Minthe runder Vicario.
2-0 så er Bergvall først helt på jordet. Skal han først sparke den ballen i blinde ut er det utrolig merkelig at han ikke klarer å få til noe bedre. Sabla godt skudd, men fra den vinkelen bør vel keeper redde ganske greit? Virker som to klare tabber på 2-0 og en gigatabbe på 1-0.
Ser ikke helt hvorfor Odobert får kritikk. Odobert er på yttersiden av spilleren og når Romero på komisk vis setter ei slags offsidelinje må nesten Odobert bare stoppe. Skal ikke si at det er Romero alene. Også enig med han/hun som mener VDV er vel aggressiv. Tømme seg slik. Og Odobert kunne sikkert gjort det bedre når alt blir bare kaos, men Romero er den som skal se at han ikke bare kan stå der.