Kungreke Tviler på en person som Levy ser det på den måten. 5% av noe er mindre enn 10% av noe. Som minoritetseier tviler jeg på han har veldig mye han skulle ha sagt uansett
Hva er det du tviler på?
% spiller en rolle så lenge de % er et tegn på innflytelse. Som du riktig påpeker.
Her har det ingen betydning hva gjelder innflytelse (meg bekjent - tar jeg feil der stiller det seg litt annerledes - selv om disse 100m ikke flytter mye på prosentene).
Levy hadde verdier for 1000m eller noe i går. Og har sannsynligvis verdier for 1000m i dag også (eller hva nå tallet er - poenget er at det tallet ikke nødvendigvis går nedover - kan like gjerne ha gått opp). For en knallhard rasjonalist som kun bryr seg om penger - så burde dette være helt likegyldig.
Om noe motsatt. Skal klubben selges en dag er det tvilsomt et problem at dagens eiere investerer for å gjøre klubben mer sexy. Som da sannsynligvis vil gagne Levy.
For øvrig veldig interessant/spesielt det som har skjedd. At Levy som har vært så tett på Lewis nå sitter med ganske enorme verdier han muligens aldri får realisert. Spesielt hvis det plutselig har oppstått vondt blod der.