Tel er nettopp fylt 20.
Knapt spilt fast for hverken oss eller BM.
I sin siste vår hos BM fikk han starte 5 av de 6 siste i ligaen. 4 målpoeng. For oss fikk han starte de 7 siste i fjor. 3 målpoeng.
Det er de eneste gangene han har fått 5-6 kamper på rad fra start.
Etter mitt syn helt umulig å gjøre seg opp noen solid mening om Tel. Selvsagt lov å ha en følelse av hva han blir, det skal jeg ikke nekte noen, men tror de fleste ser at den følelsen er basert på et særs tynt grunnlag.
Jeg liker personligheten hans. Jeg tror han er laget av riktig stoff, men på samme måte som man ikke kan si at han ikke er så god kan man heller ikke vite at han faktisk er noe.
Selv gleder jeg meg til å se han få spille litt fast under Frank på et eller annet tidspunkt.
Samme med Gray. Der vil jeg si at man tydelig ser at karen er en fotballspiller. At han sliter litt sentralt på midten, som han knapt spilte under Ange, det er ikke merkelig. Det merkelige er at en kar som Bergvall tar det så lett. Gray er nesten 4 år yngre enn Sarr. Sarr var tidlig ute selv i Ligue 1, men vil påstår Gray er milevis foran Sarr hvis man tenker kvalitet i forhold til alder. Og ikke så fryktelig mange bedre CMs i verden i hans alder enn Sarr. Håndfull+ vil jeg påstå.