Andreas Cuti Har du intrykk av at der brukast mykje tid på innkast, utover at der var ein audition på kven som KUNNE kaste langt? Isåtilfelle har du mykje bedre kilder enn meg (eg har ingen)
Cuti Andreas Virker ikke som det er så mange lag i CL som satser på lange innkast heldigvis. Svært sjelden lag på dette nivået flytter opp en stopper for å ta et innkast på motsatt side av banen. Husker Stoke gjorde det den tiden de snevret inn banen og lot gresset vokse.
Andreas Cuti Virkar jo heller ikkje som om vi gjær det. Eg trur eg har sett totalt 5 innkast denne sesongen som man kan kategorisere som "stoke lange" kast.
Andreas Cuti Sjølv om eg synst PSG kampen var veldig underholdande, og stort sett bedre enn mykje av det vi har sett i PL og CL så langt, så er det jo strengt tatt ikkje ein "tellande" kamp slik dei fleste supportarar ser det. Man skal ikkje kimse av trofe. Men du ser ikkje mange som skryter av å vinne denne "cup finala". På samme måte som eg ikkje bryr meg nevneverdig om Charity Shield. Med det sagt, ja. Den kampen gjorde Danso det. Men Danso spelte også mot Bodø Glimt. Kor mange lange kast hadde han i den kamoen?
Schism Feeding the beast. Fikk ikke sett noen kamper i går, men utifra hva man leser blir ikke vår neste kamp enkel.
ManagerBill Schism Såg sammendrag, Ja dei va gode,,,lækkert 20m skudd mål,og ikke minst straffa satt av selveste Dier den va perfekt satt...Det blir en tøff kamp,,tempo og pasninger må opp flere hakk fra BG kampen..Ellers kan vi ryke på 1 CL tap....
mka07 Tenk det. At man fokuserer på noen områder på treningsfeltet. Ganske nytt det. Får håpe vi snart har rydda opp i det defansivet kaoset som ble lagt igjen, og kan starte på bygge offensive relasjoner snart også. Frank sier nu han har ett ønske om det. Håper vi kan få se det også etterhvert. Vi burde hvertfall ha spillerne for det.
CWaddle Jeg bare dristet meg til å si at det var en nytelse å se to så gode lag spille kamp i går kveld 😔
Schism Blir fort veldig off-topic. Alt fokus har en alternativkostnad. Slik sett er det riktig at hvert minutt man bruker på innkast går utover noe. Men å tro at vi bruker mye tid på treningsfeltet per uke på innkast vil være litt rart. Tror vi kan legge den død. Tror ikke det var ment som en kommentar som skulle føre til store diskusjoner heller. La oss være enige om at vi under Frank og Ange har et stykke opp til PSG og Barcelona hva gjelder generelt spill.
Cuti Schism ror ikke det var ment som en kommentar som skulle føre til store diskusjoner heller. Tror kanskje du er inne på noe her 🤔😅
mka07 «Vil bare komme med samme stikket 700 ganger uansett hvordan post, men var ikke ment for diskusjon 😅😅»
Dougie Sykt å sette av tid til å trene på noe som potensielt kan gi noen målpoeng ekstra over en sesong.