Knut Tenkte det samme. Virkelig forskjell på nivå i den kampen vs kampen vår igår. Og vi var ganske dårlige... Når det er sagt så er nok også et godt nivå opp fra vår kamp til den som går på Anfield nå.
Knut Betydelig forskjell i lydnivå fra kampen vår på tirsdag til St. James' Park i kveld later det til. Imponerende! Meste lyden vi klarte å lage var da voldtektsmannen ble satt innpå...
Knut Så ikke FCK-kampen selv, men de er tydeligvis ikke et walkover-lag. Godt vi har en danske ved roret selv, så minsker nok sjansen for at vi undervurderer dem.
Knut Alltid litt vanskelig å bedømme ut i fra TV-lyd synes jeg; da det kommer an på hvor mikrofonene er plassert og med hvor høyt volum de gjengir publikumslyden. Så jeg skal ikke påstå hardnakket det ene eller andre.
Andreas Cuti Har du intrykk av at der brukast mykje tid på innkast, utover at der var ein audition på kven som KUNNE kaste langt? Isåtilfelle har du mykje bedre kilder enn meg (eg har ingen)
Cuti Andreas Virker ikke som det er så mange lag i CL som satser på lange innkast heldigvis. Svært sjelden lag på dette nivået flytter opp en stopper for å ta et innkast på motsatt side av banen. Husker Stoke gjorde det den tiden de snevret inn banen og lot gresset vokse.
Andreas Cuti Virkar jo heller ikkje som om vi gjær det. Eg trur eg har sett totalt 5 innkast denne sesongen som man kan kategorisere som "stoke lange" kast.
Andreas Cuti Sjølv om eg synst PSG kampen var veldig underholdande, og stort sett bedre enn mykje av det vi har sett i PL og CL så langt, så er det jo strengt tatt ikkje ein "tellande" kamp slik dei fleste supportarar ser det. Man skal ikkje kimse av trofe. Men du ser ikkje mange som skryter av å vinne denne "cup finala". På samme måte som eg ikkje bryr meg nevneverdig om Charity Shield. Med det sagt, ja. Den kampen gjorde Danso det. Men Danso spelte også mot Bodø Glimt. Kor mange lange kast hadde han i den kamoen?
Schism Feeding the beast. Fikk ikke sett noen kamper i går, men utifra hva man leser blir ikke vår neste kamp enkel.
ManagerBill Schism Såg sammendrag, Ja dei va gode,,,lækkert 20m skudd mål,og ikke minst straffa satt av selveste Dier den va perfekt satt...Det blir en tøff kamp,,tempo og pasninger må opp flere hakk fra BG kampen..Ellers kan vi ryke på 1 CL tap....
mka07 Tenk det. At man fokuserer på noen områder på treningsfeltet. Ganske nytt det. Får håpe vi snart har rydda opp i det defansivet kaoset som ble lagt igjen, og kan starte på bygge offensive relasjoner snart også. Frank sier nu han har ett ønske om det. Håper vi kan få se det også etterhvert. Vi burde hvertfall ha spillerne for det.