Har ikke tid til å analysere hele dessverre (eller heldigvis vil noen si). Og jeg vet om en bruker som ikke vil like dette. Jeg mener på ingen måte at tapet skyldes Romero, men for verdens beste stopper gjør han de samme feilene om og om igjen.
Dette har ikke noe med Romero å gjøre, men her er Spence på mange måter alene med 4 mann. VDV stoler alt for mye på farten sin og prøver på merkelig vis å sette ei linje der. VDV burde ha flyttet mye lengre over. Spence blir enkelt gått av. Hadde det vært Porro ville hylekoret vært ute, men siden det er Spence er det mer forståelig tydeligvis. Personlig synes jeg det er "greit". Ingen backer klarer å stoppe alle innlegg selv om Spence blir vel lett gått av der. Tydelig sliten.
Her har Romero OK kontroll. 0.1s tidligere hopper han litt frem for å holde linja. Feilvurdering nr. 1 som gjør at han er litt mer på etterskudd enn det ser ut som på bildet.
Han er fortsatt delvis i duellen med Ramos. Han kan i det minste forvente å være i stand til å forstyrre Ramos her.
Og der står Romero i det Ramos header ballen i mål. Hvorfor i all verden stopper han slik? Gir 0 mening.
Danso burde også ha sett faren, men gjør det ikke.
Jeg forstår at folk er slitne. Romero lå nede flere ganger. Denne feilen i seg selv er ikke et problem. Ingen stoppere gjør rett hver gang. Spesielt ikke etter 90min+. Men dette er ikke første gang Romero gjør akkurat det der. Leicester er et godt eksempel. Akkurat samme måte å bare skru av på.
Trist. Det målet der burde vi ha vært i stand til å unngå.