Som en av de som syntes dette var viktig, er jeg, til tross for at jeg hadde ventet overkjøring, ganske trist nå.
Men mye bra i kveld. Faktisk lite å sette fingeren på fram til vi ble spilt lave + byttene.
VdV, Romero og DANSO (med stor skrift fordi jeg elsker underdogs) meget solide OG gode angrepsvåpen alle tre. Kan godt bruke 3 stoppere når de spiller slik. Og skulle Danso fortsette som i kveld, kan vi regne han som en ny signering.
Spence, spilte som på sitt beste forrige sesong, og som en av Porro's store kritikere; jeg likte det jeg så i kveld.
Sarr var på sitt aller beste, og Bentancur så for meg bedre ut enn på lenge. Palinha må jeg innrømme at jeg først la merke til da han ble byttet ut. Altså, han var viktig der ute.
Richy og Kudus virket å finne hverandre veldig godt både i spill og press. Ved første øyekast ser de ut til å utfylle hverandre.
Byttene syntes jeg ikke var så bra, men forstår at de måtte komme. Vi var tunge slitne, men de to som kom inn på topp, virket enda tyngre (selvfølgelig ikke enkelt å komme inn på det tidspunktet). Er heller ingen fan av å bytte "en hel lagdel", i dette tilfellet begge angriperne, samtidig. Bergvall så ut til å ha litt mer energi, men som sagt, vanskelig å komme inn.
En viktig ting jeg tar med meg, er at jeg ikke satt med hjertet i halsen hver gang vi ble angrepet. Alt i alt, en solid forestilling. Man kan gjerne snakke dette ned med at PSG var i feriemodus, men da må man gjerne ta med i betraktningen at vi er i omstilling også.
Lange innkast og dødballer? Ja takk! Det spiller på styrkene til både Romero, VdV, Richy og Solanke. Å spille god fotball, trenger ikke bety at vi ikke skal benytte oss av de mulighetene dødballer gir oss.
Mixed feelings; skuffet over utfallet, men likevel positivt overrasket. Håper på samme 11'er på lørdag.