Som allerede diskutert i Sommervindu-tråden så later det til at sjansen absolutt er tilstede for at 33-årige Perisic flytter til Nord-London de to kommende sesongene.

Solid signering, han har erfaring fra flere solide klubber og kommer fra et land hvor de tåler en støyt eller to.

Enig - men la oss vente på "here we go" 😀

Selv om han evt ikke skulle lykkes så er det utrolig bra at vi tidlig henter en kar Conte vil ha.

Vet han var en veldig god spiller, men nå er han 33 år.Hvordan har vært de to siste sesongene.Litt skeptisk nå jeg ser alderen, greier han tempoet i PL.
Holder han fortsatt en solid nivå?
Er det en grunn for at Inter lar kontrakten gå ut?

presley Er jo ingen hemmelighet at inter sliter økonomisk. 33 er jo ingen alder i internasjonal fotball nå om dagen så lenge de ikke har gjentagende fysiologiske problemer.

Åh ja, nå skjønner jeg hvorfor vi kjøpte ham.

"[Alasdair Gold 🖋] Antonio Conte and Fabio Paratici believe that Ivan Perisic can help mentor and push Ryan Sessegnon to develop as the wing-back duo share the large amount of matches on offer next season with Spurs' return to the Champions League"

Godt tenkt 👍

Jepp. Og han er visstnok litt «fitness-freak» også.

Han er visst kjappere enn samtlige spillere vi har i stallen fra før.

(Sessegnon ute av England-troppen pga skade nå 🙁 )

Aldri bra med skader, spesielt ikke for Sessegnon, men ser Gold rapporterer at det virker mest å være av forsiktighet. Greit at han slipper å spille en haug med U21-kamper nå tenker jeg.

Tror han har potensial til å bli en stor spiller for oss. Selv om det skulle mislykkes så er det ei god signering.

Tror også folk vil elske innstillingen hans.

10 dager senere

Er det noen som vet om han er skadet? Han har ikke bært med på noen av Kroatias kamper i det siste

Ja. Men dem tror han er klar til preseason

7 måneder senere

Noen som synes Perisic er god? Jeg vet han har hatt en fin karriere. Men nå?

Defensivt har han vært meget svak hele karrieren. Derfor han spiller ving på landslaget også. Men nå når også det offensive ikke funker lenger. Hva er vitsen? Bidra med rutine? Fremstår jo som den mest urutinerte på laget gang etter gang. Det toppet seg selvsagt i kampen i går hvor han var banens desidert svakeste spiller. Men trenden har vært der lenge.

Bør kunne forvente langt mer av vår 3. best betalte spiller.