Madball rihno ser dessverre sånn ut. Hadde håpa vi fikk de. Sykt forøvrig at BG ikke setter minst 5 til i disse to kampene
Kungreke rihno Tar en seier jeg, men med tanke på bakteppet blir det lite jubel. Alt som skjer er at jeg ikke er irritert. Trengs nok mer enn en heldig seier i EL for å tenne lyset igjen slik som dette laget og denne manageren har underprestert i år. En jubler ikke for knekkebrød når man er blitt forespeilet biff.
rihno Kungreke vi hadde vel tross alt to gode kamper? Kanskje ikke indrefilet, men det smakte biff av disse to kampene.
Kungreke rihno Det smakte definitivt ikke biff av disse to kampene. I beste fall kneip med kokt skinke og ost. Men jeg er likevel fornøyd med at vi går videre. Ikke fornøyd med spillet men fornøyd med at vi går videre.
Madball Lazio trur jeg fikk noen gule kort som gjør at de må stå over mot oss evt. Synes heller ikke de har vært spesielt gode, BG har jo vært best , kun uttellinga som har uteblitt
Andreas Dette var deilig. Er litt vinn-vinn over den semien her. Enten kjem vi til finale, eller så kjem Glimt seg til finale. Hadde ikkje forventa å komme vidare fra denne kvart finalen, så eg er veldig fornøgd. Men tippar vi får det beinhart på Aspmyra.
Madball Glad vi får hjemmebane først. Ser fort for meg at det er mulig å gi de 2-3 i sekken og da vil jeg føle meg trygg i Bodø
Osvaldo Madball At det var? 1: At vi klarer å skaffe oss et forsprang mot Glimt på 2-0 eller 3-0 anser jeg som svært usannsynlig. 2: Hvis det er ett lag i verden som er i stand til å rote vekk en ledelse på kunstgress i nord-Norge så er det oss. Glimt er pr nå svært sterke både hjemme og borte, og skal vi klare avansement må vi opp flere hakk fra dagens kamp og den generelle forfatningen vi er i nå.