Kungreke Madball Helt utrolig hvor lite vi skapte, hele greia med denne "angeballen" er jo at vi skal score mer enn motstanderen. Joda, straffe er mål, men hvor blir det av de ekte målene?
Sheik Utrolig bra med semifinale folkens! Da har vi alle muligheter, og jeg håper vi tar de mulighetene som kommer! 3 kamper unna CL om vi møter opp!
Ginola14 Dette var deilig. Og så utrolig fortjent. Totalt sett veldig fortjent begge kampene sett under ett.
Madball Ginola14 enig at det var deilig. Synes det var to veldig jevne kamper men sterkt at vi kom best ut av det
Kungreke rihno Tar en seier jeg, men med tanke på bakteppet blir det lite jubel. Alt som skjer er at jeg ikke er irritert. Trengs nok mer enn en heldig seier i EL for å tenne lyset igjen slik som dette laget og denne manageren har underprestert i år. En jubler ikke for knekkebrød når man er blitt forespeilet biff.
Osvaldo Herlig å feire en seier igjen! Betyr mye å ha noe å se frem til videre og at sesongen ikke er over. Men det må mobiliseres voldsomt til de 2 semifinalene.
Madball rihno ser dessverre sånn ut. Hadde håpa vi fikk de. Sykt forøvrig at BG ikke setter minst 5 til i disse to kampene
rihno Kungreke vi hadde vel tross alt to gode kamper? Kanskje ikke indrefilet, men det smakte biff av disse to kampene.
Kungreke rihno Det smakte definitivt ikke biff av disse to kampene. I beste fall kneip med kokt skinke og ost. Men jeg er likevel fornøyd med at vi går videre. Ikke fornøyd med spillet men fornøyd med at vi går videre.
Madball Lazio trur jeg fikk noen gule kort som gjør at de må stå over mot oss evt. Synes heller ikke de har vært spesielt gode, BG har jo vært best , kun uttellinga som har uteblitt