Andreas Dette var deilig. Er litt vinn-vinn over den semien her. Enten kjem vi til finale, eller så kjem Glimt seg til finale. Hadde ikkje forventa å komme vidare fra denne kvart finalen, så eg er veldig fornøgd. Men tippar vi får det beinhart på Aspmyra.
Madball Glad vi får hjemmebane først. Ser fort for meg at det er mulig å gi de 2-3 i sekken og da vil jeg føle meg trygg i Bodø
Osvaldo Madball At det var? 1: At vi klarer å skaffe oss et forsprang mot Glimt på 2-0 eller 3-0 anser jeg som svært usannsynlig. 2: Hvis det er ett lag i verden som er i stand til å rote vekk en ledelse på kunstgress i nord-Norge så er det oss. Glimt er pr nå svært sterke både hjemme og borte, og skal vi klare avansement må vi opp flere hakk fra dagens kamp og den generelle forfatningen vi er i nå.
Madball Osvaldo tatt feil før jeg,men er rimelig overbevist om at vi skal ta de på hjemmebane. Glimt er vel heller ikke så gode på bortebane?
Osvaldo Noen som vet hvor mange bortebilletter som blir lagt ut? På et stadion som rommer 8000 må det vel være snakk om godt under 1000?
Knut Osvaldo det tar nok ikke så lang tid før det kommer informasjon fra klubben - men at tallet blir lavt er helt sikkert.
Eddie Må ærlig innrømme at jeg er pissredd for oppgjørene mot Glimt. Ganske vilt å si, men Glimt er i stand til å rævkjøre oss over to kamper dersom vi ikke er godt forberedt og påskrudd. Dette blir utrolig spennende. Når det er sagt så har vi en gigantisk mulighet til å nå finalen.
Knut Eddie enig i begge deler! Og selvfølgelig mye bedre å være i en semifinale enn å ikke være det 😅
Knut Og i mellomtiden skal vi møte Forest og Liverpool i kamper som ikke betyr annet enn potensielle riper i selvtilliten for oss. Antiklimaks.