Knut Her kommer jeg til 5 minutter uti kampen og det er flaks vi ikke ligger under med mer enn ett...
mka07 Hvordan noen kan ha troa på det her opplegget er for meg underlig. Men misunner dem litt. Må være deilig å ha troa på at det kan snu bare Ange får litt tid på seg.
presley For en vits dette har blitt.Skrur på tvén og vi ligger under før det er gått 2 minutter.Har griseflaks at vi ikke ligger runde med 2 mål før det er gått seks minutter.
John_chef Jeg tenker at vi må da kunne spare et par spillere og fortsatt greie å spille litt fotball. Alt er så langt uten mål og mening. Flyr rundt som hodeløse høns blottet for struktur
Erlendl Flere av spillerne er en stor skam for klubben og fansen. Å ikke klare å være på et høyere nivå sier sitt. Må da være mulig å slå dette laget. Skal man liksom spare seg til torsdag?
Madball Så Wolves har tre ganger så mange skada spillere som oss, men det er altså ikke et problem for de?
Erlendl John_chef Mistenker at mange av spillerne ikke er motivert for kampen. Vært mange slike kamper opp gjennom
Eddie Det er jo slik vi har holdt på i evigheter nå!! Er det rart folk er fuckings drittlei av denne klubben? Slipper ALLTID inn mål første 15 minutter. HC i hver eneste kamp. Da tar man ikke mange poeng - noe tabellen så til de grader viser!!
presley Nå er Wolves to poeng bak oss på tabellen.West ham er poeng bak oss. Vi kan fort havne på 17 plass denne sesongen.Takk gud for at de tre nederste lagenen er så mye dårligere (Southampton, Leicester, Ipswich).
Knut presley det er ikke åpenbart for meg i hvilken kamp, utenom denne og eventuelt mot West Ham, vi skal klare å ta flere poeng denne sesongen. Gjenstående motstandere er: Nottingham Forest Liverpool West Ham Crystal Palace Aston Villa Brighton
cjmozart Kom akkurat inn til kamp, men så målet. Hvorfor er ikke det offside? Fyr i offside posisjon står rett ved keeper?
Eddie Når man ALDRI er påskrudd fra start da er det noe riv ruskende galt! At man ikke evner å gjøre noe med det er for meg helt horribelt.