Seint ute med pressekonferanse før denne kampen? Klarer ikke å finne noe.
PL: Chelsea - Tottenham | 3. april 2025
Hopper glatt over denne. Vi har allerede tapt.
- Redigert
Kevin [Danso] and Deki are working hard still, they’re probably a couple of weeks away, but both are progressing well.
Richy’s training with the group, again, it's about when we reintroduce him to the matchday squad, but he's training with the main training group, which is positive.
- Redigert
Føles som en evighet siden forrige kamp, og at vi mest sannsynlig skal helle salt i et fortsatt åpent sår i morgen. Frykter en ny ydmykelse dessverre. Nå har vi ikke lenger en skadeliste å skylde på. Jeg håper bare vi kan se antydning til fremgang i hvordan laget fremstår. Se på ManU som spilte i går. De har vært like rævva som oss men viser oppofrelse i 90 min og får et hederlig tap mot et vanskelig hjemmelag. Fansen støtter manageren og laget gjennom 90 min. Faktisk litt imponerende. Er det noen hos oss som fortsatt støtter Ange? Ikke mange, vil jeg tro.
Jeg har dessverre nå en ca 100 dagers markering av Ange out. Fikk nok ved juletider. Ser ikke antydning til at det vi prøver på kan bli til noe. Kontinuitetsbærere svikter. Son og Maddison er ikke gode nok for laget. Resten på midten viser ikke nok. Kun et lyspunkt i Bergvall, men det blir liksom ikke nok.
Jævla kjedelig å sitte her nesten uten håp og tru!
Kan vi begynne å linke Maresca til Tottenhamjobben?
Virker som alle som nevnes gjør det skrekkelig etterpå.....
OsvaldoArdiles Hvis vi linker alle til tottenham jobben burde angeball funke til slutt
Meget spenstig lag synes jeg da. Offensivt til tusen. Mangler vel bare kulusevski for Son i mitt hode for å stille det beste vi har
Jeg har forøvrig trua på seier jeg, selv om disse kampene tradisjonelt gir lite poeng
Ja ja. Da er vi i gang
Jeg skjønner at Son prøver på noe der fordi han har vært svært giftig i den posisjonen før. Men nå burde han begynne å venne seg til å spille der også
Ser ikke lovende ut dette
Nesten så man skulle tro Chelsea spiller med magnet i skoa. Så keeperen dems banker ut ballen under press og ballen bare lander rett på fot til medspiller
Vi har 4 berøringer i motstanders boks. Mot dem sine 20+
Synes vi har kommet bra med siste halvdelen av omgangen. Vdv så litt rusten ut i starten men har spilt seg veldig bra opp