Kungreke Fantastisk spill av Romero. Vi er ikke 20 minutter inn i kampen og jeg teller tre alvorlige feil som kunne ha ført til mål.
Kungreke Bentancur har jeg slått meg til ro med at aldri vil få ut det potensialet han hadde. Grei squad spiller.
Knut Kungreke stakkaren har vel hatt så mye uflaks det går an ha. Men ja, det har satt han veldig tilbake fra den spilleren han var.
Madball Synes Bentancur er ganske bra jeg. Gjør noen feil ja men synes han klarer å lage noe med bevegelsene og pasningene sine.
John_chef Det er så dritt dårlig av Porro. Som først ødelegger overgangen og er helt ute av posisjon.
Madball John_chef klart. Men når det er sagt er det mulig å unngå mål imot etter han slår den pasningen
Eddie Hehe... Nytt tap i emning.... JEG ER MØKKLEI AV DENNE FOTBALLEN VI SERVERER!! Ange OUT!!! Hilsen en av hylekoret
Knut Skuffende rett og slett. Vi er mer eller mindre skadefrie og vi er heldige som kun ligger under med ett mål på hjemmebane mot Bournemouth.
Kungreke Knut Heldige som ikke ligger under med mer. Romero var elendig de første 20 minuttene. Sett inn Gray.