Mye rart fra Romero til nå altså.
Synes også vi mister ballen veldig lett på midten

Fantastisk spill av Romero. Vi er ikke 20 minutter inn i kampen og jeg teller tre alvorlige feil som kunne ha ført til mål.

Bentancour gjør også mye rart i pasningsspillet

Bentancur har jeg slått meg til ro med at aldri vil få ut det potensialet han hadde. Grei squad spiller.

Kungreke stakkaren har vel hatt så mye uflaks det går an ha. Men ja, det har satt han veldig tilbake fra den spilleren han var.

Solanke er litt rusten han også - men du verden hvor mye mer impact enn Tel han har 👍🏻

Synes Bentancur er ganske bra jeg. Gjør noen feil ja men synes han klarer å lage noe med bevegelsene og pasningene sine.

Hvordan er det ikke gult kort?

Vi hadde 2 skudd på mål mot AZ.. så langt har vi 1...
    Traurig..

Og værre skulle det bli

Det er så dritt dårlig av Porro. Som først ødelegger overgangen og er helt ute av posisjon.

Bra mål av bournemouth da, det skal de ha

Dessverre ikke overraskende 😢

John_chef klart. Men når det er sagt er det mulig å unngå mål imot etter han slår den pasningen

HAHA, få denne klovnen vekk fra klubben min. Vi spiller elendig.

Hehe... Nytt tap i emning....

JEG ER MØKKLEI AV DENNE FOTBALLEN VI SERVERER!!

Ange OUT!!!

Hilsen en av hylekoret

John_chef Det som er problemet. Porro er korrekt plassert i systemet til Ange.

Skuffende rett og slett. Vi er mer eller mindre skadefrie og vi er heldige som kun ligger under med ett mål på hjemmebane mot Bournemouth.

Knut Heldige som ikke ligger under med mer. Romero var elendig de første 20 minuttene. Sett inn Gray.

Fornuftig bytte 👍🏻